Kako je Carlos Alcaraz uspeo da spoji Louis Vuitton i Roland-Garros?
Kako je Carlos Alcaraz uspeo da spoji Louis Vuitton i Roland-Garros?

Kako je Carlos Alcaraz uspeo da spoji
Louis Vuitton i Roland-Garros?

Treći teniser sveta, Carlos Alcaraz, plasirao se u polufinale Grand Slam turnira Roland-Garros u Parizu. Španac je do sada osvojio dve GS titule, US Open i Wimbledon, a sada hrabro i samouvereno (u svojim Nike patikama) korača ka trećoj.

Pored toga što osvaja velike turnire, Carlos Alcaraz istovremeno osvaja i velike sponzore. Na terenu, ili popularno rečeno ‘on court’ ovaj teniser nosi isključivo Nike, dok je njegova “off court” glavna sponzorska priča ona sa francuskom modnom kućom Louis Vuitton.

Sinergija mode i sporta

Uspešni sportisti oduvek su bili ambasadori poznatih modnih kuća i time svoju popularnost širili van terena za igru. Nedavno smo pisali o Louis Vuitton kampanji u kojoj glavne uloge imaju Rafael Nadal i Roger Federer. Ova dva teniska veterana iza sebe imaju veliki broj modnih ugovora.

Carlos Alcaraz je, sa druge strane, još uvek sveže lice. Kako u teniskim – tako i modnim vodama. Tako nas je iznenadilo kada ga je francuska modna kuća prošlog leta proglasila za svog brend ambasadora.

Godinu dana kasnije španski teniser ima priliku da prvi put osvoji Roland-Garros, a u pauzama između mečeva endorsuje upravo Louis Vuitton. On njihove komade implementira u svoje svakodnevne autfite – kada iz hotela odlazi na trening, kao i kada uveče sa prijateljima odlazi na večere. From day to night – it’s LV time. 

Carlos alcaraz
Carlos Alcaraz u Parizu nosi Louis Vuitton jaknu

Da li su mladi teniseri budućnost modnog marketinga?

Mladi teniseri danas reklamiraju mnogo više od sportskih brendova. Jannik Sinner (koji će od ponedeljka biti prvi na ATP listi) na prošlom Wimbledonu je na teren izlazio sa velikom Gucci torbom (iako se to kosi sa pravilima turnira), dok Carlos Alcaraz na trening ne ide bez svoje Louis Vuitton crossbody torbice.

Moda i sport oduvek su bili u svojevrsnoj simbiozi, a mladi sportisti poželjna zaštitna lica velikih brendova. Sa nestrpljenjem čekamo ovogodišnji Wimbledon i novu on court / off court modnu epizodu.

Foto: Profimedia / Instagram / @carlitosalcarazz

Učitati još
Zatvori