Razgovarali smo s Angelinom Komarovom koja je radila na setu serije „Emily in Paris“, a uskoro dolazi na SEMPL
Na nadolazećoj medijskoj konferenciji SEMPL u Portorožu jedna od govornica nam se učinila posebno zanimljivom. Radi se o Angelini Komarovoj koja je radila na poslednjim sezonama hit serije Emily in Paris koja je osvojila publiku.
Angelina je diplomirala novinarstvo, odnose s javnošću i film, izgradila je raznoliku karijeru u audiovizuelnoj industriji, kako u Ukrajini tako i u Francuskoj. Njeno iskustvo uključuje rad na televizijskim emisijama, muzičkim spotovima, reklamama, a posebno saradnju sa vodećom pariskom kasting agencijom Joule Studio i producentskom kućom Firstep. Netflixovoj hit seriji Emily in Paris pridružila se u ulozi saradnice produkcije u 3. i 4. sezoni. Njen posao uključuje upravljanje licencama, koordinaciju glumačke ekipe i rad s brendovima. Njena predanost dovodi je do cilja da se u budućnosti okuša kao rediteljka i producentkinja.
Angelina Komarova je osoba koja svoju strast prema pripovedanju spaja s velikim iskustvom u filmskoj produkciji i napornim radom. U razgovoru s njom Journal je saznao više o njenom putu od najnižih filmskih pozicija do uloge saradnice produkcije na globalnim projektima, kao i planovima za budućnost u kojoj svoje kreativne vizije želi da prenese i na režiju.
Možete li s nama podeliti svoj put u industriji zabave? Šta vas je podstaklo da se posvetite produkcijskoj karijeri?
Svoj rad sam započela u ranim dvadesetima na najslabije plaćenoj poziciji u reality showu u Ukrajini, ali nikada nisam prestala da verujem da mogu da postignem više. Nisam imala formalnu obuku u filmu, pa sam prihvatala bilo koji posao vezan uz produkciju — od reklama do muzičkih spotova, filmova i TV emisija. Danas mogu reći da sam radila u gotovo svim sektorima filmske industrije i sva su mi ta iskustva bila veoma korisna u radu s Raphaelom Benolielom u Firstepu. Za sebe kažem da sam ukrajinski primer američkog sna (smeh).
Uzbuđena sam zbog filmskih setova! Ono što me najviše nadahnjuje jeste to što vam rad u audiovizuelnoj industriji omogućava istraživanje različitih tema, kultura, pa čak i novih svetova. Nikada nije dosadno. Prvo sam, recimo, radila seriju Emily in Paris, a zatim na seriji Raise the Dead. Iako smo u Parizu snimali na istim lokacijama, svetovi dve pomenute serije su potpuno različiti, što mi je bilo posebno zanimljivo.
Kako vam je iskustvo u radu na kastingu pomoglo u razumevanju procesa produkcije?
Imala sam veliku sreću da radim sa renomiranom francuskom glumačkom direktorkom Juliette Menager, koja mi je dala vredan uvid u pretprodukcijski proces, ključnu pripremnu fazu pre početka snimanja. Neverovatno je kada upoznaš glumce, provedeš ih kroz audiciju, vidiš kako dobijaju ulogu, a zatim ih gledaš na ekranu u gotovoj produkciji. Saradnja s glumcima i njihovim agentima još je jedan zanimljiv deo posla koji sam nastavila iz druge perspektive u novoj ulozi saradnika produkcije treće sezone serije Emily in Paris.
Koje su vaše glavne obveze kao saradnika produkcije u procesu nastanka filma?
Moji su zadaci vrlo raznoliki. Ključni uključuju dobijanje dopuštenja i licenci, informisanje predvodnika sektora o partnerstvu, podršku marketinškom timu, rad s postprodukcijskim timom tokom snimanja i naravno održavanje glumaca zadovoljnima!
Možete li podeliti primer uspešnog partnerstva koje ste osigurali za seriju?
Nekoliko primera uključuje Evroviziju, saradnju brendova Christian Dior x Piaggio, Hotel So Paris, La Samaritaine i Picard. Naravno, uvek mi je na raspolaganju i snažna podršku iskusnih kolega producenata.
Koji su najveći izazovi u vašoj ulozi i kako se s njima nosite?
Najveći izazov na poslu je održati ravnotežu između fizičkog i mentalnog zdravlja. Dugi radni dani i puno kontakta s ljudima zahtevaju visok nivo energije i discipline.
Šta mislite koji su ključni trendovi u produkciji i kakva je budućnost saradnje francuskih i američkih producenata?
Jedan od glavnih globalnih trendova je povratak kontrolisanim okruženjima za snimanje, kao što su studiji i lokacije za snimanje, koji omogućuju veću stabilnost i kreativnu kontrolu. Srećom, Pariz će sa svojim vanvremenskim znamenitostima uvek biti privlačan filmskim stvaraocima željnim jedinstvene atmosfere i autentičnosti. Nadam se da će se u budućnosti više stranih filmova snimati ne samo u Parizu, nego i širom Francuske. Ova je zemlja izuzetno lepa, a sistem poreskih olakšica samo povećava njenu privlačnost za međunarodne produkcije.
Koje veštine ili iskustvo mislite da su ključni za uspeh u ovoj industriji?
Prilagodljivost. Disciplina. Glava puna snova.
Na koje ste postignuće u svojoj karijeri najviše ponosni?
Rado bih rekla da sam ja bila ta koja je kontaktirala Toma Cruisea i uverila ga da pošalje rođendansku čestitku mom šefu, ali možda je to zapravo bio moj plasman proizvoda u drugoj sezoni Emily in Paris.
Koji su vaši budući ciljevi ili produkcijski projekti?
Volela bih da u budućnosti smenjujem duže i kraće projekte, te da se više puta okušam u režiji. Završila sam scenario za kratki film i uskoro krećem s pretprodukcijom, pa mi poželite sreću!
Foto: Marie Etchegoyen, Instagram, IMDB
Članak preuzet sa: Journal.hr