Znamo tačan datum emitovanja druge sezone serije „Squid Game“, a potvrđena je i treća
Korejska Netflixova serija Squid Game uskoro će dobiti i svoj nastavak, potvrdio je glumac Lee Jung-jae. Fanove će obradovati vest da sada znamo i tačan datum emitovanja druge sezone – 26. decembar 2024. godine. Pored ove fenomenalne vesti za fanove popularne serije, potvrđeno je da 2025. godine dolazi treća (i poslednja) sezona Squid Game.
Nakon što smo izdvojili omiljene filmove švedske kinematografije, posvećujemo se svom all time favoritu – seriji Squid Game. Njen nastavak će se zadržati na Netflixovoj platformi.
Šta možemo da očekujemo od druge sezone
Teaser za drugu sezonu serije objavljen je još po zvaničnom saopštenju Netflixa 2022. da kreće u novi projekat snimanja Squid Game 2. Sada su svoj Instagram nalog obogatili novim snimcima koje možete pogledati u nastavku. Fanovi su (blago rečeno) oduševljeni, s potpunim pravom, a sada kada znamo tačan datum, možemo se naoružati strpljenjem.
Po rečima reditelja Hwang Dong-hyuka, fanovi serije mogu da očekuju povratak likova Seong Gi-huna i Lee Byung Huna. Radnja će se oslanjati na osvetu Lee Byung Huna što će, po rečima režisera, biti ključ razvoja radnje u ovom nastavku.
Squid Game prvi deo, imao je ukupno devet epizoda i šest igara. U ovom trenutku još uvek nemamo zvanične informacije o tome koliko bi druga sezona serije mogla da traje.
Hwang Dong-hyuk dodao je u izjavi za američke medije da će nastavak serije pored svega, biti usresređen i na nova pitanja. Poznati reditelj je odlučio da (još jednom) da odgovor na pitanje da li je moguća iskrena pomoć i solidarnost među ljudima u momentima velike krize.
Ako je suditi po prvoj sezoni i činjenici da su mnogi junaci napustili Squid Game, verujemo da će biti dosta prostora za nova lica Korejske scene.
Kada je reč o starim glumcima, Squid Game je na prošlogodišnjoj dodeli nagrada Emmy osvojio čak šest nagrada.
Među njima su: nagrada za glavnu ulogu, gostujuću ulogu, režiju, produkciju, vizuelne efekte i performanse.
Let the games begin!
Ukoliko se vratite u 2021. godinu i vreme kada je po prvi put objavljena serija Squid Game, setićete se koliku je popularnost doživela. U prilog tome govori i čak 1,65 milijardi sati gledanja tokom prve četiri nedelje po objavljivanju na Netflix platformu.
Zbog velike popularnosti, Netflix je napravio i rijaliti po ugledu na radnju serije u kom se 456 takmičara boriti za glavnu novčanu nagradu. Međutim, najavljena je i istoimena video-igra.
Foto: Instagram: @netflix, @squidgamenetflix, @netflixkcontent, @netflixgolden / YouTube, IMDB