Ako ste pomislili da su SKIMS kampanje i brojne saradnje najbolje od marketinga što Kim Kardashian može – prevarili ste se. Iako nikako ne možemo da opovrgnemo besprekorne strategije koje su ovaj brend plasirale na sam vrh lestvice najpoželjnijih etiketa današnjice i to u konkurenciji sa kultnim luksuznim modnim kućama, ono u čemu je Kim Kardashian znatno bolja jeste komercijalizacija svega čega se dotakne. Tako je odlučila da dobro unovči svoj glumački entuzijazam, te ne nakon neosporno besprekornk odglumljene uloge u najnovijem poglavlju serije American Horror Story: Delicate pokazala i svoje producentske sposobnosti. Da li ste čuli za projekat The Fifth Wheel? Ako niste, sada je pravo vreme.
The Fifth Wheel by Kim Kardashian
The Fifth Wheel je film koji producira Kim Kardashian, a kako se spekuliše tumačiće i jednu od glavnih uloga. Nekoliko velikih igrača takmičilo se za distribuciju ovog filma čiju produkciju potpisuju koscenaristkinje Paula Pell i Janine Brito. Dve od pet kompanija su odustale u poslednjem trenutku, pa je ubrzo postignut dogovor sa Netflixom.
Netflixova kupovina filma The Fifth Wheel koji će spadati u kategoriju komedije, označava jednu od prvih velikih uloganna nakon istorijskog štrajka. Kada je reč o filmovima takozvanog srednjeg budžete Netflix će na svoju listu upisati romantičnu komediju Family Affair sa Nicole Kidman, Zackom Efronom i Joeyjem Kingom u glavnim ulogama, kao i dramu Lonely Planet sa Laurom Dern i Liamom Hemswortom. Pored toga, na repertoaru će se naći i Schitt’s Creek.
Reklo bi se da je Kim Kardashian imala prilično uspešnu godinu za sobom. Iako SKIMS brend postoji od 2019. tek sada možemo da postavimo tezu o neosporivom uticaju koji je izvršio na javnost. Takođe, njen uspeh potvrđuje i naslovnica magazina GQ koji je ujedno proglasio Kim za nagradu Man of the Year. Još jedan marketinški trik ili najpopularnija sestra Kardashian zaista zaslužuje ovu titulu – odluku prepuštamo vama.
Foto: Instagram (@kimkardashian)