Fotograf sa drugačijom perspektivom: Ko je Ryo Sato?
Fotograf sa drugačijom perspektivom: Ko je Ryo Sato?

Fotograf sa drugačijom
perspektivom: Ko je Ryo Sato?

Fotograf poreklom iz Japana, Ryo Sato trenutno je hit na društvenim mrežama, posebno kod onih koji prate dešavanja u svetu fotografije. Prvenstveno se istakao fotografijama sa drugačijom perspektivom. Ona se najviše ogleda u modnoj fotografiji, međutim Ryo Sato bavi se i portretima i life style fotografijom. Kao veoma mlad, imao je priliku da sarađuje sa renomiranim svetskim brendovima, kako modnim, tako i onim koji promovišu fotografsku opremu i alate za uređenje fotografija. Do sada još uvek nije imao prilike da daje intervjue, a javnosti je poznat samo putem društvenih mreža na kojima deli svoj rad. No, verujemo da će se i to uskoro promeniti kako njegova popularnost, posebno u poslednje vreme, raste. Trenutno živi i radi u Americi, a fokusiran je i na izgradnju svog jedinstvenog koncepta.

Neretko, mladi fotograf na društvenim mrežama deli i savete, trikove uz pomoć kojih dolazi do neverovatnih efekata na fotografijama. Zbog toga definitivno čini i odličnu stanicu za one koji žele da napreduju i usavršavaju se na polju fotografije. Definitivno je da je Ryo Sato mladi trend setter.

fotografija
@ryoo.satoo
fotografija
@ryoo.satoo

Koja je to perspektiva?

Kada je reč o fotografiji, gotovo da je pala pod veliku senku videa, bar kada je reč o društvenim mrežama. Prvenstveno i sam algoritam potencira pre video, ali polako deluje da i ljudi tako funkcionišu. No, to nije slučaj kada je reč o fotografijama Ryoa Satoa. Njegove fotografije definitivno oduzimaju dah, a ukoliko se posvetite komentarima ispod njih primetićete da ljudi najviše hvale jedno – drugačuju perspektivu. I sam je u više navrata istakao na svojim kanalima kako voli da fotografiše u pokretu. Tako će neretko od svojih modela zahtevati da trče, skaču u vis, bacaju predmete, imaju izražene ekspresije lica umesto statičnih. Ukoliko nas pitate, fotkanje na kom model trči kao da mu život zavisi od toga, a za njim i fotograf koji neprestano prafi fotke, to je nova perspektiva.

fotograf
@ryoo.satoo
fotograf
@ryoo.satoo
fotografija trendovi
@ryoo.satoo
fotografija trendovi
@ryoo.satoo

Da li je ovo već viđeno?

Definitivno je da ovo nije prvi put da fotograf bira da se fokusira na pokret, drugačiju perspektivu prilikom fotkanja, niti da od modela zahteva izražene ekspresije. No, definitivno je da prvi put svedočimo fotografijama koje kao da su izašle iz nekog AI programa. Živopisan set up, drugačiji pogled na storytelling koji kao da nas sve vreme drži u nekom stanju budnosti i adrenalina. Pomalo filsmki, Ryo Sato deluje kao da može momentalno da vam ispriča deo priče koju je izmaštao i dopusti vam da je završite. Ukoliko nas pitate, to bi i trebala da bude svrha fotografije. Kada samo pogledate kampanju koju je imao prilike da radi za Air Max, shvatićete da je definitivno došao kraj statičnim, nameštenim, modnim i drugim editorijalima. Tu je i fotkanje za popularan brend žvaka, 5, koji deluje kao najluđa reklama nakon koje definitivno želimo da potražimo ovaj brend u prodavnicama.

Sada da odgovorimo na pitanje da li je ovo do sada već viđeno. Odgovor je da, viđeno je. No, energija koja je zaista izgledna na ovim fotografijama definitivno čini nešto što do sada nije viđeno. Možda je upravo spontanost, i hrabrost da se teži ka ekstremu nešto što do sada nije viđeno.

marketing fotografija
@ryoo.satoo
marketing fotografija
@ryoo.satoo
Učitati još
Zatvori