Keep reading and wearing Miu Miu.
Leto, pored toga što nas asocira na bezgranične morske horizonte, ležernu odeću i obožavane lanene komplete, neizostavna je i pomisao na slobodno vreme koje možete odvojiti da pročitate baš taj roman koji već mesecima (nažalost) stoji na polici. Letnje putovanje nije putovanje bez knjige i generalno, šta je život bez knjiga? Na važnost čitanja kao i poznavanja specifično feminističke literature i ženskog autorstva podseća nas i takozvana mala Prada. Italijanski brend Miu Miu organizovao je Summer Reads pop-up kioske širom sveta. Stanovnike nekih od najposećenijih metropola modna kuća podsetila je ne na shopping bez limita, nego na čitanje. Stoga, donosimo sve detalje ove književne senzacije.
Prada’s little sister loves books?
Iako je ova vest obradovala mnoge ljubitelje mode i književnosti, nas ova book lover saga ni malo nije začudila. Naime, italijanska modna kuća marta ove godine u Milanu organizovala je svoj Literary Club. Posetioci ovog grada imali su prilike da sa gostujućim panelistima diskutuju o dva veoma značajna dela iz oblasti feminističke literature. Stvaralaštvo Sibille Aleramo i Albe De Céspedes našlo se u prvom planu kao i neka od njihova dela – A Woman i Forbidden Notebook.
Miu Miu Summer Reads
Nakon i više nego uspešnog Literary Club-a, Miu Miu odlučio je da feministička literatura ostaje u samom fokusu. Italijanska modna kuća prezentovala je svoje Summer Reads pop-up kioske u Milanu, Parizu, Londonu, Njujorku, Šangaju, Hong Kongu, Solu i Tokiju. U periodu od 07.-09. juna na pomenutim lokacijama biće postavljeni brendirani Miu Miu kiosci. U svojoj ponudi imaće kopirane tekstove tri književna dela uticajnih autorki. A Woman Sibille Aleramo , Forbidden Notebook Albe de Céspedes (o kojima ste imali prilike da diskutujete na Literary Club-u) i Persuasion napisan od strane Jane Austen, našli su se u fokusu književne atrakcije.
Slobodno možemo reći da nam je drago što Miu Miu nije odabrao da bude još jedna etiketa koja je otvorila pop-up u vidu restorana ili objekta koji za cilj ima isključivo dizanje svojih profita. S druge strane, ovaj brend je svoj uticaj iskoristio za stavljanje ženskog autorstva u prvi plan. Stavljajući u fokus autorke koje su svoje stvaralaštvo posvetile pisanju feminističke literature, mala Prada poslala je još jednu veoma važnu poruku. Postoji mali broj brendova koji istinski brinu o temama za koje čestu uzimaju lažan credit. Te nam je i više nego drago kada vidimo da određena kuća diže svest i šalje zdravu poruku svojoj publici.
Foto: Instagram / @miumiu