Prelistavamo „NERO: The Color of Dolce & Gabbana“ coffee table book
Prelistavamo „NERO: The Color of Dolce & Gabbana“ coffee table book

Prelistavamo „NERO: The Color of Dolce & Gabbana“ coffee table book

Kada je modni dvojac Domenico Dolce i Stefano Gabbana pozvao Kim Kardashian da zajedno dizajniraju novu kolekciju za proleće/leto 2023, što se u modnim krugovima smatralo kao ključnim za pokušaj rebrendiranja Dolce & Gabanna brenda koji je u to vreme zbog niza rasističkih komentara bio cancelovan, postalo je jasno da je samo pitanje vremena kada će se ova savremena muza naći i na coveru njihove coffee table knjige. Iako su svojevremeno izjavili da se nikada neće desiti da neko ko nije Italijan dizajnira za njihovu modnu kuću, očigledno je postajao dovoljno dobar argument za ovaj / modni / presedan.

Uprkos zlim jezicima, Kim Kardashian-Dolce & Gabanna veza se desila u vidu pomenute modne kolekcije za proleće/leto 2023 i prateće senzualne kampanje kada je fotografisana od strane proslavljenog dua Mert & Marcus. Set crno-belih fotografija u veličanstvenoj italijanskoj vili iz 18. veka obišle su virtuelni globus, a jedna od njih našla se i na naslovnici nove Dolce & Gabbana coffee table knjige koja nosi naziv NERO: The Color of Dolce & Gabbana.

Da li je činjenica da sve što porodica Kardashian uradi postane viralno doprinela tome da baš Kim bude na coveru i da li će to zaista biti okidač svim ljubiteljima modne fotografije da i kupe, ovu ne tako jeftinu knjigu od 250 dolara, pokazaće broj tiraža. Ipak, da ne treba suditi po koricama postaje jasno u trenutku kada počinjemo viruelno da listamo ovu knjigu.

NERO: The Color of Dolce & Gabbana

Za Domenica i Stefana, nero iliti crna je oduvek bila najmoćnija i najjača boja koja simbolizuje osećaj drame po kojoj je brend Dolce & Gabbana između ostalog i poznat. Pored toga, savršenu stilsku poveznicu čini i duboka veza brenda Dolce & Gabbana sa Sicilijom. A ova knjiga baca svetlo upravo na to mesto i njegov uticaj kroz niz upečatljivih dokumentarnih slika svakodnevnih scena i ljudi.
Uporedo se real life scenama među fotografskim remek-delima nalaze i fotografije kultnih reklamnih kampanja, kao i brojnih modnih editorijala a dela su nekih od najvažnijih modnih fotografa čije radove ne možemo videti tako često.
NERO: The Color of Dolce & Gabbana
Među slavnim imenima čiji radovi boje stranice ove crno-bele knjige su Sergio Larrain, Bruno Barbey, Ellen von Unwerth, Gian Paolo Barbieri, Mert&Marcus, Helmut Newton, Peter Lindberg, Paolo Roversi, Giuseppe Tornatore i mnogi drugi zbog čega zapravo i vredi izdojiti toliko novca za ovu knjigu. Do tada, u nastavku prelistavamo samo mali deo knjige koja broji 544 stranica a koju možete naći online na stranici izdavačke kuće Rizzoli.
Učitati još
Zatvori