Sve što dotakne pretvara u zlato: Pharrell Williams predstavio monografiju o svojoj kolekciji nakita
Sve što dotakne pretvara u zlato: Pharrell Williams predstavio monografiju o svojoj kolekciji nakita

Sve što dotakne pretvara u zlato: Pharrell Williams predstavio monografiju o svojoj kolekciji nakita

Pharrell Williams je uoči Nedelje mode u Parizu predstavio svoju novu knjigu u baru Cravan koji se nalazi u francuskoj prestonici. Ovo mesto inače predstavlja jedan od najpopularnijih koktel barova širom čitave Evrope. Pharrell: Carbon, Pressure & Time je naziv monografije koja je posvećena njegovoj kolekciji custom-made nakita.

Pod pokroviteljstvom izdavačke kuće Rizzoli New York, knjiga dolazi na police pod etiketom Pharell: Carbon, Pressure & Time: A Book of Jewels i prikladno tom imenu, predstavlja lični katalog poznatog pevača. Onaj koji sam opisuje kao svoju „skupu naviku“. Na potpisivanju svoje knjige, Pharrell je uspeo da okupi mnogobrojna popularna imena iz sveta mode, muzike i sporta na jednom mestu. Yoon Ahn, dizajnerka Ambush-a, osnivačica Colette-a Sarah Andelman, umetnik Dev Hynes i olimpijski, svetski, a i evropski šampion u mačevanju Enzo Lefort, su samo neka od njih.

@rizzolibooks
@rizzolibooks

Pharell: Carbon, Pressure & Time: A Book of Jewels

Kroz monografiju, Williams nas upoznaje sa više od stotinu unikatnih komada punih dragog kamenja iz njegove lične kolekcije. Oni variraju od nezvaničnih proizvoda, poput Casio G-Shock satova oplemenjenih dragim kamenjem, pa sve do ekskluzivnih ogrlica nastalih u kolaboraciji sa Louis Vuitton-om ili Jacob & Co.-om, sada već davne 2008. Monografija beleži i značaj koji ovaj nakit ima za njega, kao i mesto koje zauzima u njegovom životu. SPOILER ALERT: nije zanemarljivo.

@rizzolibooks
@rizzolibooks

U okviru njenih stranica, mogu se, takođe, naći i konverzacije koje je Pharrell vodio sa kretivnim direktorom Kenzo-a NIGO-om, kao i sa Ahn iz Ambush-a. Uz to, tu su i Lorraine Schwartz i Jacob Arabo, direktno iz branše kojom se monografija i bavi. Crème de la crème tih konverzacija, možemo slobodno reći, je razgovor pevača i Alexandrea Arnaulta, izvršnog potpredsednika Tiffany & Co.

@rizzolibooks

Urednik izdavačke kuće Rizzoli, Ian Luna, o Pharrellovoj knjizi imao je samo reči hvale. Zabeležene reči svedoče tome da je pevač, u ovom poduhvatu, kao i gotovo svim prethodnim, nadmašio sva očekivanja. Pored toga, još jedanput je pokazao da je izuzetan inovator. Dijamanti na odvažnim mestima, korišćenje neobičnih boja za dizajn ogrlica, prirodni i veštački dijamanti u savršenim kombinacijama… Sve ovo doprinosi i više nego valjanoj kreaciji.

Foto: Instagram @rizzolibooks

Učitati još
Zatvori