Njujorški streetwear brend Aimé Leon Dore, iza kojeg stoji dizajner Teddy Santis, najavio je na svom Instagram profilu novi projekat – ovog puta muzički. Nazvan SOUND, događaj je zamišljen kao muzička sesija koja će se održavati jednom mesečno na dve lokacije – Njujorku i Londonu, gde brend ima fizičke konceptualne radnje.
Dani u kojima su modne kuće bile samo to postaju deo prošlosti. Teddy Santis započeo je Aimé Leon Dore kao brend streetwear odeće, koja stilski spaja njegovo kulturološku pozadinu Njujorčanina sa grčkim korenima koji je odrastao u Queensu tokom 1990-ih. Međutim, od 2014. godine, kada je lansirao prvu kolekciju, Teddy se potrudio da ime ALD predstavlja mnogo više od modne etikete. Kao što su ostalom učinili – i sve češće čine – luksuzni brendovi, tako je i ova lokalna marka brzo postala stil života pre nego način dizajniranja odeće. Tako ime – bilo da je to Aimé Leon Dore ili Louis Vuitton, Balenciaga ili neko treći – ne prodaju više samo garderobu, već pod istim imenom žele za svoje pobornike da izgrade celokupno iskustvo i, posledično, svojevrsnu životnu ideologiju.
U slučaju ALD, to znači i stvaranje prostora – i proizvoda – koji će preneti istu onu filozofiju koju je prvobitno utkao u modne komade. Bilo da se radi o njujorškom kafeu i kuhinjskim elementima sa logom brenda, kolaboraciji sa brendom automobila Porsche ili, kao sada, pokretanju muzičkog projekta kakav je SOUND, ideja je ista. Aimé Leon Dore postaje sinonim ne toliko za određen estetski narativ, koliko za specifično iskustvo.
P.S. Ako nam ALD plejlista na SoundCloud-u išta sugeriše, onda nema sumnje da ćemo neke od predstojećih datuma SOUND sesija upisati u kalendare.
Foto: Aimé Leon Dore / Instagram