Tri godine po objavljivanju, pesma Blinding Lights kanadskog izvođača The Weeknda od 1. januara 2023. godine zvanično je najslušanija pesma u istoriji platforme Spotifty.
Prethodno je najslušanija pesma na ovoj platformi bila numera Ed Sheerena iz 2017. godine – Shape of You. Međutim, iako je izašla dve godine nakon pesme britanskog izvođača, Blinding Lights je uspela da zavredi čak milion slušanja više. Pesma je prvi put objavljena oktobra 2019. godine, na četvrtom studijskom albumu After Hours.
Osim toga, The Weeknd je započeo godinu kao najslušaniji izvođač na ovoj platformi. Mada se Bad Bunny ove godine slušao više nego bilo koji drugi muzičar, kanađanin drži prvo mestu u broju sveukupnih reprodukcija. Čak 92.7 miliona korisnika mesečno odsluša po koju Abelovu pesmu. Ovo je treći put da The Weeknd postiže ovaj uspeh, nakon što je 2015. i 2016. takođe završio kao najslušaniji.
Iako je izašla pre nešto više od tri godine, pesma Bliding Lights našla je novu slavu zahvaljujući viralnim TikTok audio-klipovima. Dovoljan je da jedan isečak pesme zavredi pažnju korisnika ove društvene mreže, pa da pesma dospe do vrhova top-lista. Čak i kada je u pitanju starija numera. Tako smo bili svedoci ponovnog rađanja pesme Running Up That Hill, britanke Kate Bush, koja je upravo zahvaljujući TikToku ostvarila svoje najbolje rezultate od objavljivanja 1985. godine.