Neretko govorimo o marketinškim strategijama modnih brendova, a sada u fokus stavljamo onu koju praktikuju pevači. Ove godine, svedočili smo muzičkom povratku mnogih umetnika, počevši od Lady Gage pa sve do repera Quavoa, a sada novitete servira pevačica koja se dugo nije našla u muzičkom epicentru – Halsey. Poznata američka pevačica bila je glavna tema tokom veze sa reperom G-Easyem nakon zajedničke pesme Him & I, ali nakon ovog hita nismo svedočili njenom velikom muzičkom momentu.
Halsey nas je sada obradovala novim albumom po imenu The Great Impersonator koji čini čak 18 pesama. A način na koji ga je promovisala publici je i više nego interesantan. Samo ime albuma poentira na vokalnu interpretaciju muzičkih velikana, a evo kako je Halsey ovaj narativ pretvorila u marketing.
Marketing 101
Halsey i njen marketing tim definitivno nisu spavali tokom kreiranja njenog novog albuma po imenu The Great Impersonator. Halsey predstavlja pevačicu čiju boju glasa ne možete da ne zapazite, a njene vokalne sposobnosti definitivno jesu jedne od izraženijih u Holivudu. Halsey je inspiraciju za svoj novi album pronašla u stvaralaštvu mnogih poznatih zvezda, te je putem promocije albuma na svom Instagram profilu istim odala počast. Sam cover albuma predstavlja referencu na sedamdesete godine prošlog veka, gde njena inspiracija i počinje. Halsey nas je svojim pesmama i žanrovima koje je spojila u sklopu ovog albuma sprovela kroz različite muzičke etape. Iako će pesme sa novog albuma uskoro zaživeti, najveći utisak je ostavila njegova promocija.
Halsey je odlučila da odbrojava dane do lansiranja albuma. U sklopu odbrojavanja ona je rekreirala ikonične momente poznatih ličnosti koje su inspirisale album. Primera radi Britney Spears je inspirisala pesmu Lucky, te je Halsey rekreirala njen cover albuma In The Zone. Marilyn Monroe je inspirisala pesmu Only Living Girl in LA, Fiona Apple Arsonist, Amy Lee Lonley is the muse i svemu slično. Neke od ličnosti koje su takođe inspirisale album su Cher, PJ Harvey, Dolly Parton i mnogi drugi.
Ova marketing strategija pored toga što redefiniše granice kreativnog stvaralaštva, pomenutoj pevačici u opus publike dodaje i fanove ličnosti koje je interpretirala na albumu. The Great Impersonator je definitvno jedan od najboljih albuma poznate pevačice. A njegov marketing je neprevaziđen.
Foto: Profimedia / Instagram / @iamhalsey /