Miach, mlada muzičarka i autorka, uspešno osvaja regionalnu muzičku scenu. Nakon objavljivanja debitantskog albuma Insomnia, usledio je i prvi samostalni koncert u Zagrebu, a deo uspešne koncertne turneje biće i Beograd. Talentovana umetnica će pred beogradskom publikom nastupiti 6. septembra u Barutani zajedno sa Jymenik i tam, sa kojom je ostvarila saradnju na pesmi Vanilla Sky.
Za Journal, Miach otkriva kako se priprema za prvi beogradski nastup, o radu na novom singlu Iluzija, te ističe da kontinuirani rad i doslednost vode uspehu, koji uvek dolazi u pravo vreme.
Mislim da je najbitnije biti svoj.
Vaš nastup će zatvoriti letnju sezonu Barutane. Šta pripremate za beogradsku publiku?
Jako sam uzbuđena što ću prvi put nastupiti u Beogradu. Dolazimo u klasičnoj kombinaciji, gitarista Jan Jakovljev, producent Lockroom i ja. Izvešćemo moj standardni repertoar, koji uključuje i pesme Tempo, Led, a i novi singl Iluzija, i stvarno se nadam da će se ljudi dobro zabaviti.
Svojim muzičkim pristupom i stilom ostvarili ste uspeh na hrvatskoj muzičkoj sceni, a sada pretendujete da osvojite i regionalnu. Šta mislite da je važno u pristupu radu da biste danas bili okaraketisani kao autentični? Koji je vaš recept za uspeh?
Mislim da je najbitnije biti svoj, nekima ćeš se svideti, nekima nećeš, ali to je sve normalno. Bitno je da si iskren i dosledan sebi, a sve ostalo će doći na svoje. Niko nema recept za uspeh, međutim, moje mišljenje je da je rad najbitniji, ako želiš da uspeš u nečemu što voliš, bitno je raditi i raditi, ne odustajati i uz malo sreće će ti doći sve ono što je namenjeno za tebe u pravo vreme.
Koji su vaši muzički uzori?
Ne bih rekla da imam muzičke uzore da radim sličnu muziku kao oni. Ipak, neki muzičari čiju muziku volim i super su mi kao celokupni artisti su Jhene Aiko, Summer Walker, Drake, Rosalia, Ariana Grande, Sabrina Carpenter i Tate McRae.
Nedavno ste predstavili pesmu Iluzija za koju koautorski sa Mihovilom Šoštarićem potpisujete muziku i tekst. Šta je izazov svake koautorske saradnje?
U pravilu sve moje pesme od početka do kraja radimo Mihovil i ja, tako da bih iz iskustva rekla da je najčešći problem činjenica da nam je potrebna treća osoba kao glas razuma kada ne možemo da odlučimo čija ideja u vezi nečega je bolja. Uprkos tome, rekla bih da ima više pozitivnih stvari u zajedničkom pisanju, jer uvek nadograđujemo jedno na drugo i ako jedno tog dana nije ispirisano, drugo možda jeste, pa se tako međusobno podstičemo. Na kraju dana, dve glave su pametnije od jedne.
Pomenuta numera dobila je i ekranizaciju. Recite nam malo više o radu sa kreativnim timom na spotu.
Spot su snimali Luka Matković i Ana Cindrić, a ovo nam je već peti spot zajedno. Oduševljena sam njihovim radom i verujem da ćemo zajedno snimati još dugi niz godina. Ovog puta smo prvi put koristili i green screen, a CGI efekte je radio Marin Ćosić. Vibe celog spota je miks između mračnijih, mističnih scena i onih malo više svetlijih, zaigranijih. Styling potpisuje Marcela Vrček, makeup Dora Rešetar, a hair styling Fran Brunović. Takode, ekipa s kojima već duže vreme sarađujem, koja uvek celu estetiku savršeno zaokruži. Spot je u tri dana došao na 8. mesto na YouTube Trendingu, pa mi je stvarno draga potvrda da se i publici sviđa koliko i nama.
Nakon rada u studiju, svako izvođenje pesama uživo donosi novo iskustvo kako za samog izvođača, tako i za publiku. Kako vi posmatrate na koncerte i koliko vam je važan i takav način interakcije sa publikom?
Meni je live nastup možda čak i najdraži deo ovog posla. Volim da ostvarim interakciju s publikom, upijam njihovu energiju i vidim kako koja pesma prolazi kod ljudi. Svaki nastup je drugo iskustvo, neki rad na sebi kao artisti i jednostavno upoznavanje ljudi koji te slušaju i podržavaju, a to je uvek lep osećaj.
Foto: Ana Cindrić