Ranije ove sedmice otpočela je Nedelja muške mode u Parizu. Nešto kasnije u toku današnjeg dana, na reviji brenda Louis Vuitton nastupa španska muzička umetnica, Rosalía.
Inače, Rosalía je nešto ranije ovog meseca najavila novi singl, koji će biti dostupan u celini 27. januar. Pesma nosi naziv LLYLM, što je akronim stiha “lie like you love me”. Ovo će biti pevačicina prva numera na engleskom jeziku, s obzirom da je popularnost izgradila isključivo pevajući na svom maternjem španskom. Ona je na svom TikTok profilu zagolicala maštu svojih fanova, kada je objavila kratak klip pesme. Međutim, tu se moglo čuti tek nekoliko sekundi, pa zato nestrpljivo čekamo da odslušamo numeru u celini.
Otkud Rosalía na reviji?
Kako će izgledati današnji nastup neizvesno je, pošto nije uobičajeno da muzičke zvezde u ovoj funkciji prisustvuju modnim revijama. Izbor španske pevačice ipak ne čudi. Zahvaljujući svom poslednjem albumu MOTOMAMI dospela je na mnoge naslovne strane, vrhove lista, ali i u vidokrug modnih pratilaca.
Ono o čemu možemo spekulisati jeste potencijalni smer u kojem će se Louis Vuitton kretati kada je muška moda u pitanju. Drugim rečima, da li je prisustvo Rosalije naznaka za estetski dojam kolekcije koja će biti prikazana, ostaje da vidimo. Za sada samo znamo da je komade pripremio KidSuper, gostujući dizajner, s obzirom da Louis Vuitton još uvek nije našao zamenu ravnu preminulog Virgila Abloha. Ali o svemu tome ćemo vas obavestiti blagovremeno, u adekvatnoj rubrici.
Iako dovođenje Rosalije nije očekivan potez, navikli smo da nas iz francuske kuće iznenade ovakvim performansima. Na reviji održanoj 2020. godine tokom pariske Nedelje ženske mode, neposredno pred globalno proglašenje pandemije, Louis Vuitton imao je čitav hor oko piste.
Mada Louis Vuitton na svom spisku ambasadora broji mnoga važna lica savremene pop-kulture, Rosalía nije jedna od njih. Španska pevačica ne uzdržava se od kreativnih kolaboracija sa modnim kućama, uvek u nekoj novoj formi. Kako nije obavezana na saradnju sa jednim specifičnim brendom, ima tu slobodu da eksperimentiše sa različitim dizajnerima. Za prošlogodišnju Met galu, haljinu je dobila od Matthew M Williamsa iz modne kuće Givenchy. Često smo je viđali u Rick Owens komadima, a sa Acne Studios je radila jednu upečatljivu kampanju.