Kada modni brendovi stanu za DJ pult: Izdvajamo plejliste na Spotify-ju iza kojih stoje poznati dizajnerski brendovi
Kada modni brendovi stanu za DJ pult: Izdvajamo plejliste na Spotify-ju iza kojih stoje poznati dizajnerski brendovi

Kada modni brendovi stanu za DJ pult: Izdvajamo plejliste na Spotify-ju iza kojih stoje poznati dizajnerski brendovi

Spotify plejliste dizajnerskih brendova novo su otkriće Journal tima koje se sluša on repeat. Spotify je čuvena aplikacija koja je mnogima esencijalna, ne samo za muziku, već i za podkaste, ali i muzičke vesti. Ova streaming audio platforma broji više od 400 miliona aktivnih korisnika mesečno, te ne čudi što upravo na njoj mnogi muzičari premijerno lansiraju svoje singlove. Ko obara rekorde na ovoj platformi takođe nije mala stvar – a na početku ove godine, to su ubedljivo bili Dua Lipa i The Weeknd.

I dok postoje brojne plejliste koje verno slušamo on repeat, manje poznata činjenica jeste da i brojne modne dizajnerske kuće imaju svoje Spotify naloge – koje aktivno koriste. U ovom tekstu izdvojili smo, tako, plejliste dizajnerskih brendova, a koje slušamo na Spotify-ju.

Spotify plejliste dizajnerskih brendova

Alexander McQueen – za opuštanje

Alexander McQueen neguje estetiku klasike i relaksacije kada je o muzici reč. Na svom Spotify nalogu, Alexander McQueen ima tri plejliste. Jedna je nazvana Energy & Rhythm, dok su druge dve brojevi, i to I i II.

Ako uspeh ovog modnog modula leži u opuštenoj atmosferi tokom kreiranja, rezultati nas ne iznenađuju. Ovu plejlistu uvrstite u svoju dnevnu rutinu kada vam, jednostavno, treba predah.

 

Jacquemus – za ples

Osnivač brenda Jacquemus, Simon Porte Jacquemus, naveliko je poznat po dobrom muzičkom ukusu. Takođe, poznato je i da dizajner voli noćne izlaske i ples, a u provodu mu se čisto pridružuju Dua Lipa i Frank Ocean.

Baš zbog toga, ne čudi da su njihove pesme deo plejlista brenda Jacquemus na Spotify-ju. Pored njih, brend favorizuje i Janet Jackson, Whitney Houston, kao i Labrintha i Rosaliu. Pod nazivom 100% Simon, ova plejlista broji čak 62 pesme i više od 4200 save-ova.

Loewe – za leto

Loewe knows how to party. Sa čak 21 plejlistom na Spotify-ju, ovaj dizajnerski brend mahom ima fokus – na sebi samima. Brojne plejliste napravljene su baš za njihove revije, poput onih SS20 Womenswear i Menswear.

Međutim, tu je i plejlista LOEWE Paula’s Ibiza 2022 na kojoj se nalaze hitovi poput There’s More to Life Than This pevačice Björk i The Time Is Now benda Moloko.

Prada – za klabing

Poput brenda Loewe, i Prada zna kako da se zabavi. U plejlisti pod nazivom The Double Club Los Angeles pronašli smo vesele latino zvukove. Na profilu dizajnerskog brenda pronašli smo i plejlistu Touch of Crude, u kojoj se nalaze pesme iz Prada kratkometražnog filma.

Još jedna sličnost Prade sa brendom Loewe (kada je o Spotify-ju reč) jeste veliki broj plejlisti posvećenih pojedinačnim revijama. Sada shvatamo zašto su upravo modne piste idealni pregame za veče puno đuskanja i zabave.

Isabel Marant – za retro & fun vibes

Još jedan dizajnerski brend koji je veoma aktivan na Spotify-ju jeste Isabel Marant. Na plejlisti Dinner – Como sluša se Sheryl Crow, Grace Jones, ESG, Bad Bunny i Marvin Gaye. Ostale plejliste izlaze uglavnom na svakih mesec dana i nose ime meseca i godinu.

U julu 2024, u kancelarijama brenda Isabel Marant slušaju se The Velvet Underground, Daft Punk i Eartha Kitt. Tu su i Sam Smith, Olivia Rodrigo, kao i TURNA i Eddie Logix. It’s definitely a vibe.

Foto: Instagram (@moya) / Spotify

Učitati još
Zatvori