Nepobitna činjenica je da moderan RNB zvuk svoje otelotvorenje pronalazi u ultimativnim muzičkim ostvarenjima The Weeknda i SZA. Ako za Abela kažemo da dominira ovom scenom pogotovo nakon remake-a sa novog albuma Metro Boomin-a, SZA smo u tom slučaju krunisali za svojevrsnu predstavnicu ženske interpretacije omiljenog zvuka sa kraja devedesetih i početka dvehiljaditih formirajući oštre melodije koje su veoma lako pamtljive. Upravo sve ovo jeste razlog zašto nam je njen novi album S.O.S dva dana na beskonačnom repeat-u. Ne samo na plejlisti, već i u glavi dok obavljamo najbanalnije svakodnevne aktivnosti.
Album S.O.S je drugi muzički projekat američke umetnice koji smo dugo iščekivali, s obzirom da se sa prethodnim CTRL albumom iz 2017. godine SZA veoma dobro pokazala.
Tematika novoostvarenog muzičkog koncepta kombinuje sočnu samospoznaju, ego, nostalgiju i odmazdu. Kritičari kažu da je ovaj album upravo neka vrsta ispovedaonice.
Album broji čak 23 pesme, a naš savet kao i uvek jeste da ga slušate upravo tim redom kojim je SZA zamislila da nam ispriča svoju najintimniju ispovest do sada.
Referenca na Tarantinovo kultno filmsko ostvarenje Kill Bill i poistovećivanje sa toksičnim ljubavnim emocijama koje završavaju tragično pronalazimo u istoimenoj pesmi Kill Bill koja je ujedno i druga pesma na albumu.
Nobody Gets Me je prva pesma koja je dobila svoj vizuelni prikaz.
Visual. Daniel Sannwald
Photo. Instagram