Hladni zimski dani nas neretko motivišu da većinu slobodnog vremena provedemo kod kuće. U ovim trenucima muzika, filmovi i serije predstavljaju naše najbolje prijatelje. Zimska sezona pored toga što zagovara stay at home politiku, predstavlja period Nedelje muške mode kao i Haute couture-a. Ono što neretko zaboravljamo je da i modni brendovi poseduju svoje plejliste, a jedan od njih je i epitom takozvanog tihog luksuza The Row. Svakog meseca poznata etiketa objavi novu plejlistu na mreži Spotify, a onu koja je namenjena januaru slušamo on repeat. U nastavku teksta otkrivamo i zašto.
The Row Spotify plejliste
Danas davne 2006. godine poznate bliznakinje u svetu holivudskog filma, sestre Olsen, osnovale su brend The Row. Poznati brend je oduvek gajio politiku koja u fokus stavlja klasike i vanvremenske odevne komade. Pomenuta etiketa je veliku popularnost stekla lansiranjem The Margaux torbe, koju mnogi nazivaju i njujorškom Birkinkom. Brend je nedavno otvorio i butik u Parizu, a na cermoniji otvaranja našla se i Kendall Jenner. Pored činjenice da su modeli poznatog brenda veoma traženi, takođe poseduju vrtoglave cene. Na sreću mnogih, pronašli smo način na koji možete imati konekciju sa poznatim brendom za svega nekoliko evra, a u pitanju su Spotify plejliste.
Poznati američki brend svakog meseca objavljuje novu plejlistu koja sadrži oko 50 pesama. Veliku pažnju privukla nam je plejlista za Januar 2025, koja je u fokus stavila izvođače poput Madonne, Carrie Cleveland, Princa i mnogih drugih. Pesme koje se nalaze u okviru ovih plejlisti istinski predstavljaju vanvremenske hitove žanrova kao što su džez, pop, rok i sol. Ono što i dalje predstavlja najveću misteriju je – da li Mary-Kate i Ashley Olsen samostalno sastavljaju pomenute plejliste, kao i da li navedene pesme puštaju u The Row buticima širom sveta?
Jasno je – zimsku sezonu provodimo slušajući The Row Spotify plejliste, džez i vanvremenske hitove.
Foto: Spotify / Instagram / @ginevramavilla, @burlakanastya, @therow /