BAPE slavi 30 godina postojanja: Savremeni umetnici rekreirali poznati logo
BAPE slavi 30 godina postojanja: Savremeni umetnici rekreirali poznati logo

BAPE slavi 30 godina postojanja: Savremeni
umetnici rekreirali poznati logo

Japanski streetwear brend A Bathing Ape – mnogima poznat pod akronimom BAPE – osnovan je 1993. godine, kada je inicijativu pokrenuo dizajner Nigo. Da, isti onaj koji sada priprema kolaboraciju sa Nike-om. Da, istim onim Nike-om čiji je dizajn plagirao (?) jednim modelom BAPE patika. Za to vreme, a zahvaljujući jedinstvenim spoju američke i japanske streetwear kulture, brend je izgradio gotovo kultni uticaj. Povodom 30. rođendana, 12 savremenih umetnika rekreiralo je prepoznatljivog majmuna, a radovi su izloženi u BAPE GALLERY™ u Pekingu.

Slično kao što modnim komadima koje brend lansira tri decenije unazad, tako i ovim projektom BAPE nastoji da pod svojim imenom spoji umetnost i modu. Tako je i slavlje 30. rođendana počelo otvaranjem jedinstvene izložbe ovog januara. Dvanaest umetnika bilo je u prilici da predstavi svoju interpretaciju čuvenog logotipa i simbola brenda. Tako je kroz raznolike printove prikazan prepoznatljiva glava majmuna, koja ujedno simbolizuje i ideologiju koju brend oslikava svojim komadima. Savremeni vizuelni stvaraci, kako afirimisani, tako i mladi talenti, dolaze iz različitih delova sveta. Primerci unikatnih printova su izloženi u pekinškoj galeriji, gde će ostati do kraja juna ove godine.

Nakon što su poklonici brenda oduševljeno reagovali na predstavljene dizajne, BAPE je rešio da iste pusti i u prodaju. Tako je nastala limitirana serija, u kojoj će svaki od 12 radova biti dostupan u ograničenom tiražu od 300 primeraka. Osim što će biti pušteni u prodaju, internacionalna publika biće u prilici da originalna dela vidi uživo, s obzirom da je planirano da izložba obiđe galerije u Njujorku, Londonu i Tokiju.

Učitati još
Zatvori