Svetski poznat, cenjen i priznat španski brend unikatnih tepiha GAN osvojio je i naša srca. Jasno je da se svi inostrani, a dodali bismo još, posebno evropski brendovi, okreću održivoj proizvodnji. Tako smo u prethodnom periodu predstavili brend koji se bavi održivom proizvodnjom nameštaja od punog drveta. Ovog puta, nameštaj smo zamenili tepisima.
GAN je brend koji svu svoju proizvodnju ima u Indiji. Njihovi visoko obučeni stručnjaci rade na ručno tkanim tepisima i modelima jedinstvenih dizajnerskih rešenja. Za obradu tepiha koriste se reciklirani ili prirodni materijali pogodni za tkanje i duplo tkanje. Inovativnog dizajna, izdržljivih materijala, 100% ekološki ispitani i bezbedni – GAN tepisi postali su vodeći brend na tržištu.
Ručni rad = Luksuz
Kada je reč o ručnom radu, mnogima predstavlja bolji i sigurniji izbor. To ne mora uvek da bude „sigurna luka“ pogotovo kada je reč o brendovima koji su u povoju. No, brend GAN definitivno može da odgovori na prvi i osnovni zahtev – sigurnost i trajnost. Španski brend primenjuje tradiciju pletenja tepiha od vune i jute staru više stotina godina. Njihov način tkanja, nije moguće primeniti na mašininskoj proizvodnji.
Takođe, u samom dizajnu tepiha i čitave kolekcije učestvuje više svetski priznatih dizajnera – najviše poreklom iz Španije. Tako je GAN jedan od retkih brendova za izradu dizajniranih tepiha koji se fokusira na tradicionalnu tehniku i savremen dizajn.
Ovaj brend istakao se najviše svojim kolekcijama koje su u potpunosti rađene od recikliranih materijala. Njihova ručna proizvodnja ne zahteva upotrebu mašina i masovne proizvodnje. Time dodatno čuva životnu sredinu i podstiče na brigu o ekologiji.
Brend sa misijom
Poznato je da svaki brend kreira određenu misiju kojom će se voditi, kako zarad marketinga, tako i zarad raznolikosti i isticanja na samom tržištu. No, GAN je ipak svoju misiju mnogo ozbiljnije shvatio. Tako je od 2010. godine, pa sve do danas, u Indiji poznata njihova saradnja sa „ženskom jedinicom“ koja ženama bez posla koje su izgubile svoje proizvodnje, nudi mogućnost da se priključe tkanju. Takođe, ovaj brend pomaže ženama koje rade za njih da usklade poslovni i privatni život, ali i da rasporede na određene načine svoju energiju i kapacitete. Njihova zajednica član je mnogih međunarodnih projekata za edukaciju, kriranje i delenje znanja o tkanju i mnogim drugim inicijativama koje imaju za cilj da obezbede uspešnost na radnom mestu. Žene koje se bave tkanjem usko rade sa dizajnerima kako bi se uopšte spoj tradicionalnog i savremenog mogao sjediniti i kreirati krajnji proizvod.
Zbog toga je svaki tepih iz njihove fabrike tkanja u Indiji jedinstven. U svakom pogledu dobijate kvalitetan komad ručno rađenog tepiha, kreiranog po poslednjim ECO standardima uz savremen dizajn. Međutim, njihova vizija je da se i briga o ljudima koji rade za njih utka u samu misiju brenda što na kraju njihov proizvod zaista čini jedinstvenim.
Da li je ovo možda jedan od prvih primera u kom dobijamo, pored brige o prirodi i posebnu brigu o zaposlenima u proizvodnji? GAN je definitivno zbog ovoga postao brend prepoznatljiv u čitavom svetu. Nadamo se samo da će njihova misija postati trend krada je reč i o ostalim, manjim proizvodnjama, a kasnije i velikim.
Različiti dizajneri enterijera uspeli su da unaprede stilski potpuno drugačije prostore GAN tepisima. O tome na koje sve načine možete da istaknete svoj prostor, GAN možda može najbolje da odgovori na svojim društvenim mrežama i sajtu.
Foto: Instagram gan_rugs