Vodimo vas u virtuelni obilazak nove Isabel Marant radnje u Tokiju
Vodimo vas u virtuelni obilazak nove Isabel Marant radnje u Tokiju

Vodimo vas u virtuelni obilazak nove
Isabel Marant radnje u Tokiju

U arhitektonskoj kreaciji koja nalikuje na zdanje projektovano uz pomoć veštačke inteligencije, francuska modna kuća Isabel Marant otvorila je flagship radnju u popularnoj tokijskoj četvrti Aoyama. Kako nam obilazak ovakvih mesta predstavlja posebno zadovoljstvo, i ovog puta vas vodimo u virtuelnu turu i otkrivamo detalje novog modnog prostora.

Pariski brend ovime je konačno stigao u japansku prestonicu, i to butikom u nesvakidašnjem, jedinstvenom prostoru koji je uređen posebno za ovu namenu. Na njemu je radila japanskog umetnika, dizajnera i arhitekte Yutaka Sone, a njen projekat naslovljen je Yellow House i prostire se na više od 200 kvadratnih metara. Upečatljiva, flouroscentna fasada zamisao je japanskog kreativca, čime se ovo zdanje posebno isitče u distriktu Omotesando.

Savremeni umetnik Yutaka Sone prepoznatljiv je po svojim megalomanskim figurama inspirisanih prirodom i oblicima kojima pronalazi u prirodnom okruženju, a koje rekreira kroz umetničku praksu, predstavljajući tako radove koji nude nove okvire za razumevanje društvenih fenomena, ali i savremene umetnosti. Iako danas pretežno radi u Evropi, odrastao je i obrazovao se u rodnom Japanu. Zato ne čudi odluka tima u modnoj kući Isabel Marant da odaberu upravo Sonea za realizaciju ovog projekta, s obzirom da njime pomiruju upravo evropski identitet brenda sa jedinstvenim kulturnim okruženjem novog prostora.

Foto: Isabel Marant / Instagram

Učitati još
Zatvori