

Činjenica da je Jonathan Anderson napustio kreativno vođstvo brenda Loewe uzburkala je modne fanatike širom sveta. Poznati kreativac je u potpunosti promenio imidž španskog brenda čije ime pre njega nije umelo da izgovori pola ljudske populacije. Jonathan se kroz šaljivu kampanju osvrnuo na ovaj fenomen, a svojim kreacijama i siluetama pridobio ciljnu grupu kakvu želi gotovo svaki brend. No, na njegovo mesto dolazi dvojac brenda Proenza Schouler, koji je napustio sopstvenu etiketu zarad kreiranja za Loewe. Jonathanovo sledeće modno poglavlje još uvek nije poznato. Ali se čini da će modnu istoriju ispisati u sklopu Diora, iza kojeg stoji LVMH grupacija.
No, tema ovog teksta nije odlazak talentovanog Irca iz španskog brenda, već još jedan projekat koji će zauvek ostati utemeljen u DNK brenda – Loewe Crafted World. Ovoga puta, izabrana lokacija izložbe je Tokio, za razliku od prošlogodišnjeg Šangaja. Brend je proslavio svoje korene ali i ljubav prema modi i umetnosti u celosti kroz izložbu koja svoje mesto uzima od 29. marta do 11. maja ove godine.
Loewe Crafted World Tokio
Nakon i više nego uspešne Loewe Crafted World izložbe u Šangaju prošle godine, Loewe ovoga puta tradiciju donosi u Tokio. Još jedna azijska metropola, u fokus je stavila stvaralaštvo i tradiciju poznate etikete. Brend je pomenutom izložbom proslavio 179 godina postojanja i kreativnosti koja pleni. Pored izloženih odevnih komada koje potpisuje Jonathan Anderson, brend je predstavio brojne skulpture, umetnička remek-dela i enterijerske detalje koje ćete poželeti u kolekciji. Pored svojih obožavanih komada brend je predstavio kolaboracije sa azijskim umetnicima kao što su Suna Fujita i Studio Ghibli. OMA je bila jedna od partnera pomenute izložbe, a karte za istu su dostupne online.
Talentovani Jonathan Anderson je još jednom dokazao zašto predstavlja jednog od najuvaženijih dizajnera današnjice, a Loewe Crafted World Tokio je nadmašio sva očekivanja.
Foto: Instagram / @loewe /