Loewe nas u sklopu Milan Design Week-a poziva na čajanku – izložbom u kojoj učestvuje 25 svetskih umetnika
Loewe nas u sklopu Milan Design Week-a poziva na čajanku – izložbom u kojoj učestvuje 25 svetskih umetnika

Loewe nas u sklopu Milan Design Week-a poziva na čajanku – izložbom u kojoj učestvuje 25 svetskih umetnika

Ljubitelji dizajna enterijera, umetnosti i arhitekture uveliko prate Milan Design Week, dok modni fanatici analiziraju šta su svetski poznate etikete pripremile za isti. Parda je odlučila da nas edukuje na polju infrastrukture, Gucci sprovede kroz svoju istoriju i korene bambusa koji neretko predstavlja imperativ aksesoara brenda, dok je Loro Piana udružila snage sa brendom Dimoremilano. Ekonomska kriza primorala je luksuzne brendove da deluju na gotovo svim poljima, te slobodno možemo reći da je ovogodišnji Milan Design Week jedan od najinteresantnijih do sada.

Ukoliko govorimo o umetnosti, dizajnu enterijera i modi – jasno je da subjekat konverzacije mora biti španski brend Loewe. Poznata modna kuća je nedavno ostala bez dugogodišnjeg kreativnog direktora Jonathana Andersona, koji je postavio temelje brenda kog danas volimo. No, brend sada ima novo kreativno vođstvo, Proenza Schouler dvojac, koji će predstaviti novo poglavlje kom se radujemo. Loewe je, kao i mnoštvo modnih brendova, pripremio svoju postavku na Milan Design Week-u. Ista u fokus stavlja kolaboraciju sa čak 25 svetskih umetnika čiju ekspertizu predstavlja keramika.

Loewe Teapots • Milan Design Week


Iako je Milan Design Week u toku, jasno je da je najznačajnija umetnička izložba za Loewe odvano počela. Brend je nedavno otvorio Loewe Crafted World, ovoga puta u Tokiju, gde je predstavio neke od najznačajnijih modnih kreacija, skulptura i komada iz oblasti dizajna enterijera. Za Milan Design Week, mnogima poznatiji i kao Salone del Mobile, Loewe je predstavio saradnju sa čak 25 svetskih umetnika. Tema izložbe španskog brenda bila je čajanka. Samim tim su se u fokusu nalazili elementi iste u koje ubrajamo – čajnike, šoljice i raznovrsne posude. Pored umetnika čiju ekspertizu predstavlja keramika, u ovoj izložbi učestvovali su dizajneri ali i arhitekte. Izložba je ponela ime Loewe Teapots. Međutim, konekcija poznatog brenda i keramike se definitivno ne okončava ovde.

Loewe je svoju ljubav prema keramici prepoznao sezonama unazad. Ista je značajan deo Crafted World izložbi, a sada će ostati i DNK brenda koji će podsticati umetnike mnogih generacija. Naime, brend je odlučio da sponzoriše umetnike sa Ceramic University-a u Kini, te će studneti istog imati finansijsku pomoć od brenda koja će se manifestovati kroz stipendije i pomoć povodom nabavke materijala. Pomenuti univerzitet je nedavno uveo program koji se bavi isključivo keramikom, te će polaznici istog posedovati finansijsku pomoć od strane španske modne kuće.

Laia Arqueros, Akio Niisato, Suna Fujita i Minsuk Cho samo su neki od umetnika koji su učestvovali u realizaciji Loewe Teapot izložbe. Poznata španska modna kuća je još jednom dokazala zašto predstavlja jendu od najznačajnijih etiketa savremenog doba.

Foto: Loewe / Instagram / @loewe /

Učitati još
Zatvori