Metod Brands pokrenuo inicijativu koja će zanimati sve kreativce
Metod Brands pokrenuo inicijativu koja će zanimati sve kreativce

Metod Brands pokrenuo inicijativu koja
će zanimati sve kreativce

U kreativnoj industiji jako je važno prepoznati ideju. Metod Brands kreativna agencija, vođena tom mišlju pokrenula je inicijativu Dobra stvar, koja ima za cilj da podrži kreativce i njihove projekte.

Dobra stvar je Pro Bono inicijativa koju potpisuje tim iz Metod Brands kreativne agencije, sa željom da njihovo znanje, umeće i vreme poklone jednoj organizaciji, udruženju ili pojedincu sa dobrom i plemenitom idejom.

Šta to tačno znači?

Ponekad je potrebno samo malo udruženih snaga i pomoći kako bi se dobra ideja razvila ili dobila podršku, dobar proizvod ili rešenje ugledali svetlost dana, sredstva ili potpisi prikupili, a to najčešće zavisi od toga kako ste ideju predstavili. Zato je tim iz Metod Brands kreativne agencije odlučio da njihovo znanje i umeće, dugogodišnje iskustvo stečeno kroz rad sa velikim brojem domaćih i stranih klijenata – stavi na raspolaganje, za jedan dobar cilj.

The most precious thing
I have to give is my time.

Pomoći će vam da ispričate vašu dobru priču i zainteresujete javnost za projekat.

Ukoliko vam je potrebna: kreativna ideja za kampanju, kreiranje kampanje ili kreativnog rešenja, vizuelni identitet projekta, dizajn pakovanja ili neki sličan alat komunikacije – pozivamo vas da se prijavite, podelite ili da nominujete nekoga kome bi ovakav vid podrške dobrodošao.

Dobra stvar

Pravila konkursa

Konkurs Dobra stvar otvoren je za sva udruženja građana, nevladine organizacije, startup organizacije, neformalna udruženja i pojedince.
Sve ideje su dobrodošle, ali prednost će imati projekti čiji ishod ima pozitivan uticaj na zajednicu ili sredinu i na dobrobit društva uopšte.

Način prijave

Prijave se vrše putem formulara od 3.10.2023 do 22.10.2023 u ponoć, a 30.oktobra na sajtu metodbrands.com i putem društvenih mreža biće objavljeno koji projekat je izabran.

Metod će za odabrani projekat, potpuno besplatno uraditi planirana sredstva komunikacije, koja su u prijavi navedena.

Poziv za partnere

No act of kindness, however small is ever wasted

Želja je da ovo postane tradicionalna, godišnja akcija, koja će prerasti u platformu. Metod Brands poziva sve zainteresovane medije, kompanije i organizacije da se pridruže i urade Dobru stvar. Nijedan gest i čin dobrote nije mali, a tim Metod Brands kreativne agencije se nada da je ova inicijativa tek prva u nizu.

Don’t give to get.
Give to inspire others to give.

Za sva dodatna pitanja možete kontaktirati na dobrastvar@metodstudio.com.

Foto: Unsplash

Učitati još
Zatvori