![Metod Brands pokrenuo inicijativu koja će zanimati sve kreativce](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2023/10/frank-flores-t3836YmTfw8-unsplash-1080x1620.jpg)
![Metod Brands pokrenuo inicijativu koja će zanimati sve kreativce](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2023/10/Dobra-stvar-naslovna.png)
U kreativnoj industiji jako je važno prepoznati ideju. Metod Brands kreativna agencija, vođena tom mišlju pokrenula je inicijativu Dobra stvar, koja ima za cilj da podrži kreativce i njihove projekte.
Dobra stvar je Pro Bono inicijativa koju potpisuje tim iz Metod Brands kreativne agencije, sa željom da njihovo znanje, umeće i vreme poklone jednoj organizaciji, udruženju ili pojedincu sa dobrom i plemenitom idejom.
Šta to tačno znači?
Ponekad je potrebno samo malo udruženih snaga i pomoći kako bi se dobra ideja razvila ili dobila podršku, dobar proizvod ili rešenje ugledali svetlost dana, sredstva ili potpisi prikupili, a to najčešće zavisi od toga kako ste ideju predstavili. Zato je tim iz Metod Brands kreativne agencije odlučio da njihovo znanje i umeće, dugogodišnje iskustvo stečeno kroz rad sa velikim brojem domaćih i stranih klijenata – stavi na raspolaganje, za jedan dobar cilj.
The most precious thing
I have to give is my time.
Pomoći će vam da ispričate vašu dobru priču i zainteresujete javnost za projekat.
Ukoliko vam je potrebna: kreativna ideja za kampanju, kreiranje kampanje ili kreativnog rešenja, vizuelni identitet projekta, dizajn pakovanja ili neki sličan alat komunikacije – pozivamo vas da se prijavite, podelite ili da nominujete nekoga kome bi ovakav vid podrške dobrodošao.
![Dobra stvar](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2023/10/frank-flores-t3836YmTfw8-unsplash-768x1152.jpg)
Pravila konkursa
Konkurs Dobra stvar otvoren je za sva udruženja građana, nevladine organizacije, startup organizacije, neformalna udruženja i pojedince.
Sve ideje su dobrodošle, ali prednost će imati projekti čiji ishod ima pozitivan uticaj na zajednicu ili sredinu i na dobrobit društva uopšte.
Način prijave
Prijave se vrše putem formulara od 3.10.2023 do 22.10.2023 u ponoć, a 30.oktobra na sajtu metodbrands.com i putem društvenih mreža biće objavljeno koji projekat je izabran.
Metod će za odabrani projekat, potpuno besplatno uraditi planirana sredstva komunikacije, koja su u prijavi navedena.
Poziv za partnere
No act of kindness, however small is ever wasted
Želja je da ovo postane tradicionalna, godišnja akcija, koja će prerasti u platformu. Metod Brands poziva sve zainteresovane medije, kompanije i organizacije da se pridruže i urade Dobru stvar. Nijedan gest i čin dobrote nije mali, a tim Metod Brands kreativne agencije se nada da je ova inicijativa tek prva u nizu.
Don’t give to get.
Give to inspire others to give.
Za sva dodatna pitanja možete kontaktirati na dobrastvar@metodstudio.com.
Foto: Unsplash