Nova modna sezona je pred nama a počinje 7. septembra sa (prvom u nizu) Nedeljom mode u Njujorku. Sa nestrpljenjem očekujemo da vidimo koje su nam modne poslastice svetski dizajneri pripremili za narednu sezonu, a raduju nas i uvek kreativne pop up instalacije koje prate dešavanja u sva četiri fashion grada.
CHANEL beauty tim obećava nezaboravno iskustvo za sve posetioce i ljubitelje dobrog mirisa, a retro dajner će ovom prilikom biti u bojama karakterističnim za pakovanja Chance parfema.
Lucky Chance Diner
U periodu od 8-10 septembra u Vilijamsburgu, elitnom delu Bruklina, CHANEL beauty tim transformisaće lokalni dajner za potrebe promocije lansiranja nove mirisne note – Chance Eau Fraîche parfema. U ovom delu Njujorka nedavno je otvorena i CHANEL fragrance & beauty radnja u kojoj će moći da se kupe kako mirisi tako i make up proizvodi a dajner pop up služi upravo za njihovu promociju.
Dolaskom u prepoznatljivi retro dajner posetioci će za stolovima ili glavnim šankom imati priliku da saznaju više o samom mirisu, kao i da personalizuju postojeće mirisne note. Zakazivanje termina je poželjno, a pop up će raditi od 11 pre podne do 7 sati uveče.
U prostorijama u zadnjem delu dajnera dešavaće se više interaktivnih performansa a celo iskustvo prebacuje se i u baštu gde posetioce čeka još interesantnih aktivnosti kao i set up za fotografisanje.
CHANCE linija parfema
’Videla sam šansu, i ugrabila je’.
Za Coco Chanel prava šansa je ono što pojedinac stvara za sebe – njegovo stanje uma kao i sam način bistvovanja. Ova linija parfema reprezentuje upravo tu filozofiju, a isto važi i za najnoviji miris – Chance Eau Fraîche. On je mešavina floralnih nota, citrusa i jasmina a odlikuje ga svežina podstaknuta drvenastom mirisnom notom.
Ukoliko ste u Njujorku druge nedelje septembra rezervaciju za Lucky Chance diner možete napraviti ovde.
Foto: CHANEL