Znamo da labelo nije za jelo, ali miris tople čokolade na usnama bismo definitivno želeli da probamo. Upravo to nam je omogućio beauty brend Glossier, u partnerstvu sa Swiss Miss kompanijom koja se bavi proizvodnjom kakao pudera i pudinga. U nastavku vam prestavljamo Glossier x Swiss Miss labelo, koje spada u limitiranu seriju i varijacija je best selling proizvoda Balm Dotcom.
Dakle, da rezimiramo: jedan od najprodavanijih Glossier proizvoda, Balm Dotcom, sada miriše na toplu čokoladu. Idealan proizvod kojim možemo da započnemo sezonu kamina, skijanja i praznika, pa makar i simbolično. Ponavljamo, ovaj proizvod spada u Glossier limitiranu seriju – i neće biti tu zauvek.
Glossier generalno ponovo razmatra svoju globalnu biznis strategiju, a glavni presedan bio je ulazak u veliki beauty lanac Sephora. Kao što smo već pisali, poslednjih godina je njihova prodaja dosta pala, pa su angažovali i gen Z pevačicu Oliviu Rodrigo kao brend ambasadora. Kompanija je ranije izbegavala celebrity influence saradnje tok tipa, ali su neke stvari morale da menjaju u skladu sa tržištem.
Glossier proizvodi su dugo bili dostupni samo u njihovim malobrojnim radnjama, a delivery van Amerike jako slab. Sada se dosta toga promenilo, i Glossier će uskoro moći da se kupi na mnogo više lokacija.
O celoj filozofiji i samoj istoriji Glossier brenda možete pročitati OVDE.
Foto: Glossier.com; Instagram