Kanališemo našeg unutrašnjeg Kendricka i Rihannu, ovaj put se sve radi o loyalty, loyalty, loyalty kada je naš najnoviji hypebeast nail art u pitanju. Kako je to generalno definišuća karakteristika kulture u pitanju, preciziraćemo da ovog puta mislimo na brand loyalty, odnosno, obavezna lojalnost brendu.
Brand loyalty
Kako su brendovi u kontantnom stanju javnog nadzora, a onda sasvim izvesno i neumitnih javnih osuda, lojalnost brendu je jedna od neizostavnih stavki utkana u DNK svakog poklonjenika streetwear kulture.
Ukoliko se vaša ljubav prema hypebeast kulturi prepliće sa ljubavlju prema svetu lepote, nail art inspirisan komadom vašeg omiljenog hypebeast brenda, fuzija je naizgled nepovezanih svetova.
Osim nail art-a u vidu logomanije, vaš dizajn na noktima može da odražava omiljeni hypebeast komad u vašem posedstvu. Ipak, šta kaže “lojalnost brendu” kao nail art namenjen da se slaže sa vašom Balenciaga ili Diesel torbicom?
Medjutim, ako posedovanje bezbroj hypebeast torbica nije vaš odabrani guilty pleasure, nokti sa printom bilo kog odabranog streetwear komada biće sasvim zadovoljavajući, Margiela cracked paint nokti kao jedni od njih.
Foto: Instagram