Ukoliko pratite beauty recenzije na socijalnim mrežama sigurno vam nije promakla čuvena Laneige sleeping maska za usne. Ova lip maska se može koristiti i kao balzam tokom dana, a dolazi u različitim vrstama ukusa od kojih su najviralniji vanilla, coconut, strawberry i sweet candy. Proizvod korejskog brenda skoro uvek se nalazi u bestseller sektoru velikih beauty lanaca, a sada nam dolazi i novi ukus – Caramel Apple.
Omiljena stvar establiranih šminkera
Laneige lip maska postala je viralna kada su svetski modeli počeli da je kupuju uz objašnjenje da su je videli kod svojih šminkera. Naime, ovaj proizvod za kratko vreme ishidrira usne i pripremi ih za težak i dugotrajan make up, a najbolji efekat ima ako prespavate sa njim (otuda i naziv – sleeping mask).
Dolazi u malom estetičnom pakovanju koje je postalo sastavni deo kozmetičkih torbica svih influensera, a u neku ruku i statusni beauty simbol. Tekstura proizvoda je gusta i brzo se upija, a korisnici društvenih mreža pitaju se da li ovaj proizvod zaista čini čuda ili ga prosto prati lažni hajp.
Sydney Sweeney postala je Laneige brend ambasador
Koliko god da je brend prodavan i tražen – dodatna reklama mu nikada ne može naškoditi. Tako je nedavno ispromovisana saradnja sa holivudskom glumicom Sydney Sweeney koja u poslednje dve godine iza sebe ima veliki broj modnih i beauty saradnji. Glumica je za potrebe videa napravila sleepover sa prijateljima tokom kojeg su testirali poznate proizvode ovog korejskog brenda.
Sydney je ovog meseca posetila Filmski festival u Veneciji sa svojim Armani Beauty timom, a postala je i video girl pojavivši se u spotu rok benda The Rolling Stones.
Foto: Instagram