Najprisutniji (i najprodavaniji) proizvod na svetskom beauty tržištu trenutno su – balzami za usne. Atraktivne mirisne note, estetski zadovoljavajuća pakovanja a sada već i maske za telefon koje mogu da ih drže – sve je to sjajan marketinški plan koji ovaj proizvod lansira u bestsellere.
U nastavku teksta čeka vas odgovor na temu – zašto svi beauty brendovi u fokusu trenutno imaju balzame za usne.
Lip balm mania
Ako malo bolje razmislite – balzam za usne ne ide u više nijansi kao puder ili korektor, ne mora da ima specifičnu četkicu kao maskara ili određenu teksturu kao puder u prahu tako da je veoma lak za distribuciju ali i samu prodaju. Sve i da se više od 2/3 svetske populacije ne šminka – svi će želeti da imaju negovane usne što ovaj proizvod čini uvek poželjnim, a online kupovina je sigurna jer prosto ne možete da promašite željenu nijansu kao kod drugih proizvoda. Cena balzama za usne ide do nekih 20-25$ tako da će svako od nas u nekom momentu odvojiti ovu sumu za proizvod koji je trenutno u hajpu, što ga opet čini vrlo traženim i isplativim.
Brend Fenty Skin, iza kojeg stoji pevačica i make up mogul Rihanna, otišao je korak dalje i napravio unisex balzam za usne koji reklamira njen dugogodišnji emotivni partner Asap Rocky. Odjednom, gomila mačo muškaraca širom sveta videla je da je ok voditi računa o svojim usnama, pa je prodaja ovog proizvoda (logično) porasla za 300%.
Koji su trenutno najtraženiji balzami za usne?
Glavni sastojci današnjih proizvoda za negu usana su hijaluronska kiselina, skvalan i peptidi, što ih čini proizvodima nove generacije. Na prvom mestu je naravno Rhode, kako se Hailey Bieber u poslednje dve godine fokusirala na agresivan marketing svojih proizvoda za usne, koje svi koji su ih probali hvale. Visoko se kotira i brend Summer Fridays, iza kojeg stoje dve američke influenserke koje su prvo krenule sa maskama za lice, da bi (prativši potražnju tržišta) asortiman proširile i na proizvode za negu usana.
Nedavno je i Kylie Skin brend izbacio svoju verziju ovog proizvoda kojem su dali titulu lip butter (dolazi u aromi vanile pomešane sa karamelom), a proizvođač maltene garantuje da regeneriše usne za samo 24 sata. Pomenuli smo i Fenty Skin i čuveni Lux balm, a sve su ovo trenutno bestselleri na svetskom beauty tržištu.
Za kraj, tu su i Balm dotcom opcije brenda Glossier koji već par godina trenduju na listi favorita svih make up i beauty fanatika širom sveta.
Photo: Instagram / @lapetitechicmommy / @kylieskin / @rhode / @fentyskin / @summerfridays / @glossier / @sascha.skincare