Cherry lips for the win!
Usne ove sezone bojimo u cherry crvenu nijansu. Na jesen i zimu dozvoljeno je da nosimo malo jači dnevni make up a usne boje trešnje idealne su da daju licu izvesnu dozu svežine i takozvanog zdravog izgleda.
Mat usne ostavljamo u dalekoj prošlosti i ove sezone nosimo cherry lip oil na usnama. Niste sigurni? Neka vam bude dovoljno to što ga kraljica beauty industrije Rihanna uvrstila u novu kolekciju njenog unosnog brenda. A pored njenog Fenty Skin sjaja u nastavku vas čekaju još neki naši favoriti.
Cherry lip oil – neguje i čini usne jedrim
Za razliku od ostalih proizvoda ulje za usne neguje i hidrira. Upravo zato se sve više brendova opredeljuje upravo za ovaj vid proizvoda jer mnogi sjajevi i karmini u toku dana mogu da isuše usne i nakon više nanošenja ceo look može izgledati pomalo neuredno.
Pored Fenty Skin opcije cherry lip oil prezentovala je i Negin Mirsalehi u okviru svog brenda Gisou. Ona je odradila veliku kampanju za novi proizvod i vizuale koji su jako catchy. Njen marketing je oduvek bio jako dobar, ali i izbor brend ambasadora.
Ulja za usne postaju instant bestselleri a osim toga što se lako i ravnomerno nanose oni sa ukusom trešnje istovremeno prelepo mirišu.
Usne boje trešanja
Ulja za usne nisu previše intezivna tako da tamnije nijanse neće izgledati previše napadno za dnevni look. Tekstura samog proizvoda je dosta laganija od klasičnog sjaja i ne ostavlja punu boju na usnama. Upravo zato ih možete koristiti za poslovne prilike ili fakultet jer će vam zapravo pružiti zdrav izgled i optimalnu hidrataciju. I najbitnija stvar – nema onog lepljivog osećaja na usnama kao kada je običan sjaj u pitanju.
Fenty Skin ili Gisou? Nećete pogrešiti koji god odaberete jer – istraživali smo recenzije i većinom su pozitivne.