Burgundy usne su beauty look sezone a postižemo ga u samo dva koraka
Burgundy usne su beauty look sezone a postižemo ga u samo dva koraka

Burgundy usne su beauty look sezone a
postižemo ga u samo dva koraka

Od momenta kada je Gucci prošle sezone prezentovao svoju kolekciju burgundy nijansa suvereno vlada modnim svetom. Kako to inače biva trendovi se iz modnih voda preslikavaju i na beauty industriju pa su tako burgundy usne pun pogodak kada je sezonski make up u pitanju.

Jess Hunt je influenserka koja je moć svog uticaja iskoristila kroz sopstveni biznis, kada je osnovala svoj brauty brend Refy. Njeni proizvodi za savršeno stilizovane obrve lansirali su je u beauty jet set a pravilno vođenje posla i lansiranje kvalitetnih formula održavaju njen biznis stabilnim. Pre par dana izbacila je savršen lip combo idealan za jesenju sezonu i čini nam se da će se do kraja trendovati upravo burgundy usne.

Burgundy usne + jesenji izlazak

Sezona događaja se zahuktava a to automatski sa sobom vuče stres oko autfita. Uz upečatljiv beauty look možemo nositi potpuno safe minimalističke odevne kombinacije i tu na scenu stupaju burgundy usne.

Refy beauty izbacio je dva proizvoda kojim postižemo savršen burgundy look a vi možete u sopstvenoj režiji naći zamenske opcije. Ono što je ključno kod ovog načina šminkanja je da prvobitno nanesemo olovku ili lip liner u mat nijansi kako bi smo za sam finiš na usne stavili proizvod koji nam daje gloss efekat. Sličan lip combo nedavno je prezentovala i Rihanna sa proizvodima iz svoje Fenty beauty kolekcije.

Dobro oivičene usne i dodatni sjaj su dream team kako mat efekat ostavljamo u prošlosti, u prvobitnoj Kylie lips eri.

Jess Hunt kao primer uspešnog influens biznis

Neretko se dotaknemo teme biznisa nastalog na bazi influensa i društvenih mreža. To što neko ima veliki broj folovera ne znači da će mu svaki biznis automatski biti uspešan.

Jess Hunt je bila prppznatljiva po svojim gustim, začešljanim obrvama i upravo je to bio prvi proizvos koji je lansirala u okviru svog brenda Refy beauty. Kasnije je nastavila da ga razvija korak po korak a danas je ponosna vlasnica prave beauty imperije.

Komunikacija sa publikom i dobar strategijski marketing pokazali su se kao veoma uspešni a ona je ostala zaštitno lice svih velikih kampanja. Sada se njeni proizvodi mogu naći u najvećem trgovinskom lancu kao što je Sephora i to širom celog sveta. Beauty mogul, indeed. 

Foto: Instagram / @jesshunt2

Učitati još
Zatvori