Hype oko CHANEL kreme za ruke: Cute pakovanje ili nešto više?
Hype oko CHANEL kreme za ruke: Cute pakovanje ili nešto više?

Hype oko CHANEL kreme za ruke: Cute
pakovanje ili nešto više?

Ukoliko ste hronično online, a još i volite da istražujete kozmetiku, male su šanse da vam na feed-ovima vaših društvenih mreža nije izašla slika viralnog CHANEL proizvoda. CHANEL La Crème Main krema za ruke je pridobila mnoge fanove zbog svoje elegantne ambalaže. Postavlja se pitanje da li se samo radi o aesthetically pleasing pakovanju ili je krema zaista worth the hype? Na prvi pogled bi se moglo pomisliti da savršeno zaobljenja egg-shape tubica La Crème Main kreme za ruke predstavlja njen najveći adut. Ono što je sigurno jeste da taj minimalistički i elegantni dizajn zaista osvaja. Zbog njega ovo nije samo obična krema za ruke. Ona može biti aksesoar koji želite da da izvadite iz torbe ili ostavite u vašoj trinkets posudi kao deo enterijera. Ali, da li je u pitanju samo pakovanje?

Let’s take a closer look

Ljubitelji ove kreme tvrde da se iza tog privlačnog spoljašnjeg izgleda krije formula koja opravdava svaki gram hype-a. Navodno, CHANEL La Crème Main krema ne samo da hidrira, već pruža i zaštitu, regeneraciju i dugotrajni osećaj mekoće. Njena kompleksna formula sadrži derivate iz cveta kamelije, koji je poznat po svojim negujućim i zaštitnim svojstvima. Kamelija štiti kožnu barijeru, dok ulje od kamelije omekšava kožu. Dodatno, ekstrakt irisa pruža i brightening efekte. Koža nakon upotrebe ostaje hidrirana i ima iluminous završnicu. Zbog svega toga ovaj proizvod uspeva da balansira između luksuza i funkcionalnosti.

Pored najpopularnije La Crème Main, CHANEL ima još dva proizvoda u istom ergonomskom pakovanju. Jedan od njih je verzija orginalne kreme koja ima bogatiju teksturu, zato u njenom imenu logično stoji i dodatak texture riche. Treći proizvod dolazi u elegantnom crnom pakovanju pod imenom Le Lift La Crème Main. Ova verzija kombinuje koncentrat lucerke i sladića i pomaže ujednjačavanju tena i vidljivom smanjenju bora.

But, let’s be real…

Ne može se poreći da je pakovanje igralo ključnu ulogu u njenoj popularnosti. U eri kada estetska vrednost proizvoda može biti jednako važna kao i sama funkcionalnost, CHANEL je pogodio tačno u srž želja modernih kupaca – spojio je lepotu i praktičnost. Iako se ovaj proizvod nalazi u gornjem cenovnom rangu, nesumnjivo je da je kombinacija funkcionalnosti, luksuza i dizajna ono što osvaja na prvi pogled.

Učitati još
Zatvori