Espresso, topla čokolada ili kolačići – šta birate da nosite na usnama ove sezone?
Espresso, topla čokolada ili kolačići – šta birate da nosite na usnama ove sezone?

Espresso, topla čokolada ili kolačići – šta birate da nosite na usnama ove sezone?

That’s that me, espresso!

Kako se u modi iz sezone u sezonu menjaju aktuelne boje i tonovi tako se i u beauty industriji sezonski menjaju ukusi i mirisi sjajeva za usne, kupki i mleka za telo. Jedan od brendova koji se istakao po načinu poslovanja definitivno je Glossier, kako smo temu istorije samog brenda i adaptiranja na novonastale trendove obradili više puta na našem portalu.

Jedan od njihovih bestseller proizvoda je Balm Dotcom i nalazi se u ponudi brenda od samog osnivanja. Postoje ukusi koji su ostali kao primarni, ali i oni koji se uvode kada određena sezona to zahteva. Kako smo zvanično uplovili u cozy period godine tu su i četiri aktuelna ukusa: Espresso, Cookie Butter, Hot Cocoa i Biscotti Balm. Ko želi da ih proba?

Espresso, topla čokolada ili kolačići – šta ove sezone nosimo na usnama?

Ako ste ljubitelj serije Gilmore Girls (milenijalci, vama se obraćamo) znate da je jesen idealno vreme za cozy napitke i dodatke uz čaj. Upravo zato brend Glossier aktivirao je marketing za četiri sezonska ukusa koja asociraju na jesen. Kao posledica toga (good marketing alert) sada nam svuda na mrežama iskaču upravo ovi balzami za usne. Kao što je poznato, njihov price range je vrlo prihvatljiv pa samim tim devojke uzimaju po dva u paketu, da menjaju po potrebi.

Ovi balzami su vrlo konzistentni i tekstura im je gusta pa je baš malo proizvoda potrebno za kompletnu hidrataciju usana. Upravo zato oni traju dugo i efekat im je vidljiv tokom celog dana. Uz to, aktuekni ukusi će vam zasigurno zasladiti svakodnevnicu.

Glossier x Sephora

Američki brend je, od momenta osnivanja, za vrlo kratko vremo postigao veliki uspeh. Njegova ekspanzija na tržištu se čak izučavala kroz marketing predavanja na fakultetima širom sveta. Onda je milenijalce zamenila generacija Z i moralo je da dođe do izvesnih promena.

Uprkos činjenici da se brend Glossier, iza kojeg stoji Emily Weiss, godinama odupirao da postane deo velike beauty platforme nova pravila tržišta odradila su svoje. Ovi proizvodi su prvenstveno mogli da se kupe samo online i u par Glossier prodavnica na svetu, da bi sada bili mnogo dostupniji potrošačima. To znači samo jedno – mnogo je lakše doći do Balm Dotcom proizvoda. Place your order now.

Foto: Instagram / @glossier

Učitati još
Zatvori