Da hypebeast estetika i makeup goes hand to hand servirali smo vam u nekoliko navrata. Ovog puta igramo low key i targetiramo skincare brendove koji će svojom estetikom, etikom i diversifikacijom inspirisati y2k [ inspired ] generaciju da zavole klasičan no-makeup-makeup look i pruže šansu minimalističkijem pristupu. Prvi na redu je Good Weird koji nam poručuje – stay beautiful weird, it is good for you.
be you, it is good..
Suština je koja stoji iza skincare brenda Good Weird. Novi pristup lepoti gde je fokus na kreiranju višenamenskih proizvoda koji odgovaraju svima, bez obzira na pol, nivo poznavanja makeup veština, nijansu ili tip kože. U svom kodu poseduje želju za promenom i percipiranjem skincare i makeup industrije kroz razumevanje i otkrivanje suštinskog identiteta i lepote osobe, umesto unifromisanjem i stavljenem u kalupske forme o tome kako lepota treba da izgleda. Njihovi prizovodi su kvalitetni, pristupačni, višenamenski – napravljeni sa željom da se igrate i pokažete svetu ko ste zapravo.
Creamy formule i veganska politika privukli su nam pažnju na prvu da istražimo više o ovom brendu, a način shvatanja beauty industrije, pristupačnost, inkluzija i brend/design identitet zaljubili su nas na prvu. Slavljenje autentičnosti Journal je prvi prihvatio, a dok još uvek pratimo da li je reč samo o trendu ili beauty revoluciji slavimo brendove koji ovaj pojam unapređuju, slave i promovišu.
/ Journal Finds: Good Weird prozivodi koje su se našli na našoj beauty wishlisti /