

Nega kose menja se u zavisnosti od godišnjeg doba, ali postoji bazna rutina koje se svakako držimo tokom svih 12 meseci. U zavisnosti od tipa kose biramo proizvode koji nam najviše odgovaraju, a pored bazne nege u fokusu je i proizvod koji možda (do sada) nismo uveli u svoju haircare rutinu. U pitanju je finalni korak poznatiji kao leave-in kondicioner.
Njena nanosimo nakon pranja šamponom i nanošenja maske, kao završni sloj koji služi da zatvori dlaku. Koliko god mislimo da je i običan kondicioner koji držimo par minuta dovoljan, leave-in verzija pogodnija je za određene tipove kose kojima je potrebna intezivnija nega.
Zašto leave-in kondicioner?
Svaka vrsta kondicionera je dobra, jer on služi da zatvori dlaku i spreči oštećenja zdrave kose. Razlika između klasičnog, koji se ispira, i leave-in opcije postoji, jer svaki tip kose zahteva drugačiju negu. Leave-in kondicioner mogu koristito svi, ali najveći benefit imaju oni sa kovrdžavom, suvom, ili kosom koja se lako naelektriše.
Nakon nanošenja ovog proizvoda kosa postaje glatka i lakša za stilozovanje, međutim nije dokazano da kondicioner koji ne ispirate utiče na rast kose. On može štititi kosu od oštećenja i učiniti je mekšom i nežnijom na dodir, ali za rast morate koristiti dodatne korake kada je nega kose u pitanju.
Benefiti kondicionera koji se ne ispira su razni – a jedan od važnijih je da štiti kosu od alata za stilizovanje. Takođe, daje elastičnost prirodno kovrdžavoj kosi, i dubinski je hrani bez da je čini teškom. Savet je da ovaj proizvod nanesete pred spavanje, kako bi ga kosa upila tokom noći bez eksternih efekata. Takođe, možete ga naneti pre plivanja u moru i bazenu, kako štiti kosu od hlora i soli. Pro tip glasi – nemojte ga nanositi direktno na koren, već od sredine kose ka krajevima.
Brend poznate frizerke predstavio novi leave-in kondicioner
Jen Atkin poznata je svetska frizerka, a zadužena je za frizure mnogih poznatih ličnosti. Na IG profilu njenog beauty brenda OUAI prezentovan je novi proizvod – kondicioner koji se ne ispira. Ako ste koristili proizvode iz njene linije onda vam je sigurno poznata mirisna nota St. Barts, a proizvod će se naći u prodaji 27. marta i – dolazi u limitiranoj seriji.
Ovaj beauty brend sve je popularniji, a možete ga naći u Sephora radnjama u Srbiji.
Foto. Instagram / @theouai / @gisou / @hannaschonberg