It’s official: McDonald’s ima prvu beauty kolaboraciju! Ova vest iznenadila je i obradovala sve fanove ove fast food imperije, ali i one koji su uvek u potrazi na novim idejama za manikir. Temelj hypebeast supkulture je upravo logomanija, a najbolji način da se logo slavi je, po našem mišljenju, manikir. Kolaboracija McDonald’s-a i kompanije Nails.Inc pojavila se krajem februara, nakon brojnih teasera na Instagram nalogu ovog nagrađivanog beauty brenda.
I’m lovin’ it
U partnerstvu sa kompanijom Nails.Inc, McDonald’s je kreirao prvu beauty kolaboraciju. McDonald’s logomanija nastaje nakon Nike Swoosh i Chanel noktiju. Prethodno, zapazili smo i Gucci i Balenciaga manikire. Ne možemo izostaviti ni ultimativni 3D nail inspo, poput Jeff Koons i Hello Kitty noktiju.
Novi McDonald’s collab podrazumeva lakove i stikere za nokte, kao i press-on nokte inspirisane legendarnim BigMac-om i pomfritom. Lakovi za nokte su, naravno, u jarko crvenim i zlatnim nijansama, a tu su i šljokičava srca za hardcore fanove. Za ljubitelje francuskog manikira, izdvajamo kolekciju I Speak French, odnosno press-on nokte sa belim vrhovima i stikerima pomfrita. Fanovi šejkova i sladoleda, ne brinite – u ponudi je čak 80 stikera legendarnih McDonald’s delikatesa. Dodatni plus? Maštovita pakovanja. Svi proizvodi za nokte upakovani su u vrećicu a-la McDonald’s takeout. U zavisnosti od kolekcije, dostupne su BigMac, fries i Happy Meal pakovanja. Čitava kolekcija je dostupna na sajtu Amazon po cenama od sedam do deset eura. Ukoliko ste, pak, u Americi, ovaj collab možete pronaći i u robnoj kući Target. We’re lovin’ it!
Foto: Instagram @nailsinc