Olivia Rodrigo i Emma Chamberlain koriste istu maskaru zahvaljujući kojoj im ne trebaju veštačke trepavice
Olivia Rodrigo i Emma Chamberlain koriste istu maskaru zahvaljujući kojoj im ne trebaju veštačke trepavice

Olivia Rodrigo i Emma Chamberlain koriste istu maskaru zahvaljujući kojoj im ne trebaju veštačke trepavice

Šta Olivia Rodrigo i Emma Chamberlain imaju zajedničko? Duge, duge trepavice. Obe su zaštitna lica brenda Lancôme, koji je lansirao novu verziju čuvene Idôle maskare.

Lancôme decenijama unazad predstavlja vrhunski kvalitet kada su beauty proizvodi u pitanju, a njihov marketing sektor pažljivo bira zaštitna lica za svoje kampanje, kao i brend ambasadore.

Na Journalu smo već pisali da je Olivia Rodrigo nedavno postala deo Lancôme porodice, a sada joj se pridružila i Emma Chamberlain. Njih dve su snimile kampanju za novi proizvod francuske beauty kuće – u pitanju je najnovija Lash Idôle Flutter Extension maskara. Veštačke trepavice, uz ovaj proizvod, postaju deo prošlosti.

Najduže trepavice do sada

Najnovija Lancôme maskara ima jednu misiju – da vam pruži najduže prirodne trepavice do sada. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji nova četkica dopire do svake pojedinačne trepavice, a nakon samo jednog nanošenja one postaju vidno duže nego inače. Ovo je proizvod koji je fokusiran na dužinu, što vašu dnevnu ili večernju rutinu šminkanja oslobađa od korišćenja pojedinačnih, umetnih trepavica.

Lancôme polaže sve nade u ovaj proizvod i samim tim je agresivan marketing na dva fronta način na koji ga promoviše. Dve svetske zvezde, svaka sa svojom pojedinačnim fan bazom, prezentovale su nam Lash Idôle Flutter Extension maskaru. Da li želimo da je probamo? Yes, yes & yes.

Unosni beauty ugovori važni za karijeru

Pevači i glumci primarno zarađuju od svojih profesija, a ogroman novac sa strane dobijaju od sponzorskih ugovora. Sada mnogo javnih ličnosti ima svoje modne i beauty brendove, ali su ugovori sa svetski poznatim kućama stvar prestiža i doprinose njihovom imidžu. Takođe, ugovori u beauty industriji važe za najjače na tržištu i uglavnom se potpusuju na više od godinu dana. Najunosniji su oni za parfeme, a oni se neretko traju čak pet ili deset godina.

Poznata lica privlače kupce i distanciraju ih od kupovine konkurentskih proizvoda. Upravo zato je odabir brend ambasadora najvažniji korak marketinga.

Foto: Lancôme, Instagram / @lancomeofficial

Učitati još
Zatvori