Da li ste nekada kupili proizvod samo zato što ima lepo pakovanje? Ili ste imali dilemu izmeđa dva proizvođača i prevagnula je estetika bočice ili boja? Istraživanja su pokazala da na odabir određenog proizvoda utiče više faktora: preporuka osobe od poverenja, pozicija na kojoj se proizvod u radnji nalazi, reklama ili – estetika pakovanja.
Roze boja oduvek je bila dominantna kada je su kozmetika i pakovanja u pitanju, kako u nama budi girly stranu ličnosti. Poslednjih par godina trenduju neutralne boje i minimalistička pakovanja ali mnoge devojke vole da u kozmetičkoj torbi dominira roze boja. Mišljenja smo da ne treba da kupujemo proizvod isključivo zbog estetike pakovanja. Upravo zato predstavljamo viralne beauty preporuke, a svi oni imaju nešto zajedničko – pakovanje u roze boji. Biramo favorite sa društvenih mreža za koje beauty influenseri tvrde da rade posao.
Pet viralnih beauty proizvoda koji imaju pakovanje u roze boji
Kako je estetika oduvek bila važna, neke beauty kuće izgradile su identitet na izgledu samog pakovanja. Tako su brendovi Glossier i Gisou, pored pakovanja, i enterijere prodajnih mesta i pop up-ova bazirali upravo na ovoj nežnoj boji.
Kada se tek pojavio ogranak beauty brenda Kylie Jenner, Kylie Skin, bočice su bile u nežno pink tonovima. Ima nešto primamljivo kod ove boje kada je kozmetika u pitanju, pa se mnogi brendovi odlučuju da je uvrste u svoju ponudu.
Nežno pink pakovanje oduvek je zadovoljavalo estetske standarde u beauty industriji, čak su i neki parfemi postali kultni upravo zbog izgleda bočice. U svačijem kupatilu uglavnom dominira clean estetika, od nesesera, preko peškira i bade mantila, pa sve do pakovanja kozmetičkih preparata. Ukoliko ste i vi fan ove boje – proizvodi u nastavku teksta su provereno dobri. I nemojte se stideti svoje girly estetike. Naprotiv – negujte je.