Pop zvezde i njihovi unosni beauty ugovori – koje svetske brendove reklamiraju Sabrina Carpenter i Olivia Rodrigo?
Pop kultura oduvek je bila važna za fashion i beauty brendove. Poznata lica u kampanjama svetskih brendova oduvek su dizala brand awarness na neki viši nivo, kao i sam imidž modne ili beauty kuće. Taj trend je i dalje aktuelan, a poznate pevačice (i nekadašnje rivalke) Sabrina Carpenter i Olivia Rodrigo ove godine potpisale su unosne beauty ugovore.
Najunosnije su kampanje za parfeme, koje se plaćaju najviše kada je beauty industrija u pitanju. Nakon toga, postoje kratkoročni ili dugoročni ugovori sa brend ambasadorima, a najučestaliji su oni na godinu dana. To je dovoljan vremenski period da se proceni da li je brend ambasador pogodan za ciljnu grupu brenda. Prada Beauty i Lancome potpisali su ugovore sa dve trenutno najveće pop zvezde – da li to znači da se okreću ka mlađoj populaciji?
Pop zvezde i unosni beauty ugovori
Prvo pravilo ovih ugovora glasi – pop zvezde ostaju pop zvezde. Upravo zato Olivia Rodrigo u tizeru za novu Lancome kampanju čak i psuje, iako je to, u suštini, potpuno suprotno imidžu samog brenda. Ranije su postojale pretpostavke da vam za jake svetske kampanje treba izvestan good girl imidž, a te teorije davnih dana srušila je, naravno, Rihanna. Sada je pop zvezdama dozvoljeno da bude ono što jesu, jer pakovanjem njihove ličnosti u celofan gubimo na autentičnosti. Potrošači žele da im proizvod proda realna ličnost, sa svim svojim vrlinama i manama.
Sa druge strane, imamo Sabrinu Carpenter i Prada Beauty. Pevačica je mesecima unazad provlačila Prada Beauty proizvode kroz svoje spotove. Krajem prošlog meseca je, nakon raznih spekulisanja, zvanično potvrdila saradnju. Iako anđeoskog lica, Sabrina u poslednje vreme ume da provocira na svojim koncertima i nastupima. Društvenim mrežama se prošle nedelje raširio snimak sa aktuelne turneje, gde na kraju pesme Bed Chem pevačica završava u krevetu sa jednim od igrača. Uznemireni roditelji pisali su primedbe po mrežama ali većina odgovora je glasila – da li ste nekada videli koncert Madone iz perioda njene najveće popularnosti? Ili Janet Jackson? Strasti su se stišale, a Sabrina još jednom opravdala titulu najaktuelnijeg izvođača godine. To potvrđuje njen Netflix božićni specijal, koji izlazi u decembru. Njena popularnost je trenutno nemerljiva, što dokazuje i ova saradnja sa brendom koji uvek pažljivo bira svoje ambasadore.
Zaključak glasi – pop zvezda dosta utiče na pozicioniranje izvesnog brenda na tržištu. Povezivanje lika i dela sa brendom je velika odgovornost, a brendovi uglavnom uvek profitiraju. Sabrina i Olivia su miljenice publike, samim tim su ove saradnje vrlo logičan izbor.
Foto: Instagram / @lancomeofficial / @sabrinacarpenter / @pradabeauty / @oliviarodrigo