Journal intervju: Pure Market shop ugledao je svetlost dana, a mi donosimo priču iza ovog koncepta lepote, nege, ljubavi i dosanjanih snova
Journal intervju: Pure Market shop ugledao je svetlost dana, a mi donosimo priču iza ovog koncepta lepote, nege, ljubavi i dosanjanih snova

Journal intervju: Pure Market shop ugledao je svetlost dana, a mi donosimo priču iza ovog koncepta lepote, nege, ljubavi i dosanjanih snova

Proletnje vreme donelo je nekoliko vesnika koji su stranice prestoničkog lifestyle dnevnika ukrasili pojmovima igra, ljubav, hedonizam i lepota. U nasleđe lepote ovog jutra dodajemo prefiks #noviteti, a oni koji su nas najviše obradovali dolaze iz Pure Market porodice, gde je u nedeljama za nama omiljeno lokalno mesto pažljivo biranih beauty & skincare proizvoda dobilo svoj prvi shop, smešten na adresi Kralja Petra 69. Utiske prilikom otvaranja prvi smo podelili sa vama, a ovog podneva sa vama delimo bts o nastanku Pure priče.

Iz prvog lica u današnju priču uvela nas je vlasnica i idejni tvorac Beogađanima omiljenog beauty koncepta – Kristina Bogdanović, čija priča nije još jedna stranica biznis dnevnika, već saga o veri, sposobnosti u svoje znanje, pobedama, porazima, greškama i najvažnije, poverenju koje gradimo sa sobom. S tim u vezi, pidžamu ovog ponedeljka ne skidajte već spremite svoju omiljenu kafu, udobno se smestite i uživajte u #pure priči o ljubavi prema nezi, borbi, velikim snovima i sjaju u ženskim očima.

JOURNAL 0.1 Pure Market omiljena je lokalna stanica svih nekonvencionalnih skincare proizvoda? Kako si došla na ideju o stvaranju ovakvog koncepta i koliko se on vremenom menjao?

KB: Volela bih da mogu da kažem da iza Pure Market-a stoji jedan biznis plan koji je na samom početku osmišljen pa zatim realizovan, ali lagala bih kada bih rekla da sam znala šta radim na samom početku. Ovo je projekat koji je plod svih mojih dobrih i loših odluka do sada, koji se vremenom oblikovao i rastao zajedno sa mnom. Kako glase reči čuvene dizajnerke Diane von Furstenburg nisam odmah znala čime želim da se bavim, ali sam znala kakva žena želim da budem. Ovaj projekat i put razvitka Pure Market-a me je takvom učinio i napravio, da postanem baš ona. Ona koja se bori. Ona koja plače. Ona koja se smeje. Ona koja sija.

JOURNAL 0.2 Koje sve brendove možemo pronaći u okviru Pure porodice i na koji način formirate ponudu istih. Zašto ste se baš fokusirali na korejsku kozmetiku i da li baš u njoj leži form[ul]a za naziv – Pure Market?

KB: Fun fact about me – rođena sam u Koreji i i od malih nogu osećam veliku ljubav prema azijskoj kulturi. Gledajući svoju majku tokom odrastanja, naučila sam koliko je važno da je žena negovana. Dok sam studirala u Parizu počela sam da istražujem i upoznajem se sa brendovima kojih kod nas nije bilo, iz čega je proistekla želja da baš ja pokušam da ih dovedem na naše prostore čim završim studije.

Jedno jutro sam se probudila, napravila sebi kafu, i počela da pišem mejlove svim brendovima koje volim. Tri godine kasnije, Pure Market postao je sinonim za kvalitetnu kozmetiku i safe place za lepotu i negu.

 

Kristina Bogdanović

JOURNAL 0.3 Od osnivanja Pure Marketa prošlo je tri godine, a nakon nekoliko godina online poslovanja pre dve nedelje otvorili ste svoj prvi shop. Sada kad su se malo slegli utisci možeš li nam reći nešto više o procesu stvaranja? O ideji i realizaciji, kao i šta za tebe shop lično predstavlja?

KB: Otvoriti radnju u jednoj od najpoznatijih ulica u Beogradu gde mnogi veliki brendovi već stanuju je bio veliki poduhvat za mene, ali bila sam spremna za novi izazov. Maštala sam dugo i znala tačno šta želim – i uz pomoć neverovatnog tima koji stoji iza NK Architects, koji su sve moje želje realizovali, san je postao java. Što se mene lično tiče, nakon tri godine poslovanja online, konačno imam priliku da upoznajem naše kupce, i to me najviše raduje. Dosta vremena provodim u radnji baš iz tog razloga i sad kad su mi se malo slegli utisci, mogu da kažem da sam jako ponosna na publiku kakvu imamo. Kao i da sam posle razgovora sa njima puna elana da stvaram dalje i ispunim sva njihova očekivanja!

JOURNAL 0.4 Šta nam je novo doneo Pure shop na lokalno tržište?

KB: Imati retail space u gradu poput Beograda otvara mnogo novih vrata, i inspirisana sam više nego ikada. Ne volim previše unapred da pričam jer me u ovom novom poglavlju mnogo posla čeka i imam osećaj kao da tek sada zapravo počinjem sa radom, ali definitivno širimo brend portfolio i uvodimo nove kategorije!

Ja sanjam otvorenih očiju i smatram da kad je čovek vredan, skroman i fokusiran, ne postoji taj san koji je nedostižan!

 

Kristina Bogdanović

JOURNAL 0.5 Pored samog kvaliteta i raznovrsnosti porizvoda, u nekoliko navrata pisali smo i o vašem online prisustvu u digitalnim medijima. Koliko pažnje posvećujete upravo tome i koja priča leži iza tako maštovitog i autentičnog profila?

KB: Jako sam zahvalna Journal-u što prepoznaje naš trud i zaista smatram da se razlikujemo od ostatka tržišta. Moram da priznam da ne postoji neka određena strategija iza našeg profila. Sve je organski kreirano i sav sadržaj radimo in house. Obraćamo se našoj publici kao da smo najbolje drugarice koje sede na jutarnjoj kafi zajedno. Smatram da upravo u toj spontanosti leži naš uspeh.

Svima nama je potrebno mesto ljubavi, pozitivnih misli i međusobnog uvažavanja – i ja se svim srcem trudim da Pure Market predstavlja baš to.

 

Kristina Bogdanović

JOURNAL 0.6 Proletnje vreme donelo nam je, rekli bismo, letnje temperature – kako nam se bliži omiljeno godišnje doba možeš li izdvojiti tvoje Pure Market favorite za koji bi rekla da su summer/beach must haves?

KB: Kad radite u beauty sektoru, vaši favoriti se uvek menjaju, ali postoji nekoliko hero proizvoda koji imaju svoje stalno mesto na mojoj skincare polici . To su: ANUA Heartleaf toner, MIXSOON Bean esencija, AGENT NATEUR Holi Glow serum za oči, ERIDAN BEAUTY glow scrub, i ROUND LAB Birch Juice SPF krema.

Učitati još
Zatvori