

Kada su poznate ličnosti krenule da lansiraju svoje beauty brendove, makeup i skincare fanatici su bili skeptični. Svi su želeli da uđu u industriju tešku billione dolara i uzmu svoj deo kolača. Content kratori su stalno isprobavali njihove proizvode i dosta njih nije naišlo na pozitivne utiske. Iako je bilo jasno da je tržište bilo prezasićeno brendovima, ljudi nisu bili spremni da svakome daju svoj novac. Međutim, neki od njih ne samo da su iznenadili, nego su i postali fan favourites. Jedan od njih je i Rare Beauty by Selena Gomez koji ima novi lansirali novi produkt, a u pitanju su tečni proizvodi za konturisanje pod nazivom Soft Pinch Liquid Control.
Soft Pinch kolekcija: Nakon viralnih rumenila stižu i konture?
Ova kolekcija je signature celog brenda. Nju su do sada činili: Luminous Powder Blush, Tinted Lip Oil Stain, Liquid Blush i Blush Brush. Najpoznatiji proizvod iz nje su definitvno tečna rumenila. Kada su prvi put lansirana korisnici su morali u real time-u da nauče kako da ih pravilno koriste. Ovo je bio jedan od onih proizvoda koji nas je naučio da je manje više. Za njihovu upotrebu je dovoljno staviti nekoliko tačkica proizvoda i blendati. Na ovo se nadovezuju i Rare Beauty, novi proizvodi za konturisanje koji su propraćeni sloganom: Dot. Blend. Done.
Tečna kontura dolazi u sedam nijansi. We know- ovo deluje kao mali rang nakon što je Fenty Beauty zadao zadatak već poznatim kućama, lansirajući 40 nijansi pudera prilikom svog pokretanja. Ali s obzirom na to da se ne radi o puderima, nego o konturama, može se zaključiti da je ovo sasvim dovoljan broj nijansi. Nijanse će biti fair, light, medium i deep što bi trebalo da pokrije većinu tonova kože. Rare Beauty već ima Warm Wishes Effortless kremasti bronzer u stiku koji je po svojoj prirodi true bronzer. Odnosno, njegova upotreba je namenjena da licu doda toplinu. Novi proizvod je brendiran kao cool-toned kontura koja će služiti za naglašavanje prirodnih senki na licu.
Kako izgleda propratna kampanja?
Ovo će biti prva kampanja od osnivanja brenda u kojoj se neće naći samo Selena Gomez, koja je njegova osnivačica. Launch kampanja uključuje i šest content kreatora koji je njen tim pažljivo birao. Ovi kreatori/influenseri bi trebalo da demonstriraju kako odabrane nijanse izgledaju na različitim tonovima kože. Osim toga, oni bi trebalo i da edukuju buduće korisnike o samoj upotrebi proizvoda. Rare Beauty tim navodi kako su slušali svoje kupce, koji su želeli ovaj proizvod još od kada se pojavilo tečno rumenilo. A sada su im tu želju i ispunili. Proizvodi će biti dostupni na globalnom nivou od 23. januara.
Foto: Instagram (@rarebeauty)