Još jedna nova nedelja – još jedan novi viralni proizvod na TikToku. Ova društvena mreža postala je go to mesto na kojem ćemo najpre saznati za neki novi trend ili neki novi proizvod. Dok je trenutno u fokusu određena maskara i kreatorka koja ju je reklamirala tako što je stavila veštačke trepavice, jedan proizvod se ipak uspeo probiti kroz more videa koji su reakcija na tu kontroverzu. Radi se o Revlonovom ružu – Super Lustrous Glass Shine Lipstick.
Naime, kreatori na TikToku tvrde da ova nijansa odlično izgleda na svima, bez obzira na ton kože. Ovaj ruž je zapravo veliko osveženje, jer obično viralni postaju oni koji su puno skuplji. Cena ovog je oko 10 eura, što je znatno manje od jednog Hourglass ili Charlotte Tilbury ruža.
Zašto je stari Revlon ruž postao viralan?
Jedna od tajni ovog ruža je da je on poput hibrida karmina i sjaja. Ovaj proizvod nije nov na tržištu, čak ni nijanse koje ljudi isprobavaju nisu nove, ali sve koje se isprobaju izgledaju kompatibilno uz svaki ten. Baš zato on je zaslužio svoj viralni status. Dosad je bio tajna koju su dobro čuvali beauty entuzijasti i stručnjaci, ali sada su baš svi poludeli za njim.
Ovaj ruž dostupan je u 25 različitih nijansi. Na Revlonovoj stranici je cena svih nijansi ista dok na Amazonu svaka nijansa ima drugačiju cenu u zavisnosti od toga koliko je primeraka dostupno.
Ovaj ruž prikupio je gotovo 1500 pozitivnih recenzija. On usnama daje onaj stakleni izgled, a svaka nijansa obogaćena je sitnim šljokicama. Osim što je pigmentisan, ovaj ruž je i hidratantan, pa će osim dekorativne imati i negujuću ulogu.