Zara beauty i Guido Palau nastavljaju da neguju svoju saradnju. Zara kolekcija parfema za kosu je proizvod kolaboracije Inditex grupe, Guida i poznatog parfumera Jérôma Epinetta. Zaštitno lice kampanje je Daisy Edgar Jones, koju najbolje pamtimo po ulozi u seriji Normal People. Kampanja je koncipirana kao neformalni razgovor između Guida i Daisy gde pričaju o mirisima, ali i o načinu na koji promena frizure doprinosu transformaciji i na dubljem nicou. Ova kolekcija dolazi u savršenom trenutku za prazničnu kupovinu kada možete iznenaditi vašu dragu osobu beauty poklonom.
Kako izgleda nova Zara kolekcija parfema za kosu?
Kolekcija sadrži tri mirisa za kosu od kojih svaki reflektuje određeni deo dana. Prvi u nizu je Dawn: Let’s begin kojim Guido predlaže da otpočnemo dan. Parfem ima fresh aromu sa naznakama limuna koji evocira osećaj optimizma za početak dana. Sledeći u nizu je Dusk: And Then…Parfem je namenjen za sumrak i doba dana kada stvari polako postaju malo riskantnije. Sa svojom šećernom aromom i dodatkom jasmina, ovaj miris ima i drvenastu notu u sebi. U samom imenu tri tačke naglašavaju da se stvari dešavaju nakon nanošenja ovog parfema koji ima seductive dimenziju. Poslednji parfem u nizu je Midnight after everything . Kako ime kaže ovo je miris koji treba nanositi za izlazak. Ovaj parfem ima intenzivniji miris od prethodna dva. Note vanile i maline uvode u večernje sate i vreme za izlazak. Parfemi dolaze u metalik ambalažama u tri boje i podsećaju na novogodišnje ukrase. Osim što se prodaju odvojeno, mogu biti i deo seta. Tako možete isprobati svaki od novih mirisa. Guido prepručuje dva do tri prskanja kako bi se parfem zadržao na kosi, ali količinu treba prilagoditi gustini kose.
Guido X Zara: saradnja koja traje
Ovo nije prvi put da Guido Palau lansira kolekciju za Zaru. Setimo se samo ikoničnog zlatnog gela i laka za kosu. Tada je lice kampanje bila Kaia Gerber. Tom kolekcijom je Zara Beauty uplivala u kategoriju kose, a cela kolekcija je marketirana kao hair makeup. Osim toga početkom godine smo dobili Everything basics kolekciju, a početkom leta smo dolbili proizvode za letnju negu kose u okviru Hair Undone kampanje. Njihova saradnja ukazuje na Zarin plan da uveže modu i lepotu i obezbedi svojim potrošačima po nešto iz svake kategorije.
Foto: Zara.com / Profimedia / Instagram: / @zara /