Guido Palau i Daisy Edgar-Jones su lica kampanje za Zarinu novu kolekciju parfema za kosu
Guido Palau i Daisy Edgar-Jones su lica kampanje za Zarinu novu kolekciju parfema za kosu

Guido Palau i Daisy Edgar-Jones su lica kampanje za Zarinu novu kolekciju parfema za kosu

Zara beauty i Guido Palau nastavljaju da neguju svoju saradnju. Zara kolekcija parfema za kosu je proizvod kolaboracije Inditex grupe, Guida i poznatog parfumera Jérôma Epinetta. Zaštitno lice kampanje je Daisy Edgar Jones, koju najbolje pamtimo po ulozi u seriji Normal People. Kampanja je koncipirana kao neformalni razgovor između Guida i Daisy gde pričaju o mirisima, ali i o načinu na koji promena frizure doprinosu transformaciji i na dubljem nicou. Ova kolekcija dolazi u savršenom trenutku za prazničnu kupovinu kada možete iznenaditi vašu dragu osobu beauty poklonom.

Zara kolekcija parfema za kosu (1)
Daisy Edgar-Jones / Profimedia

Kako izgleda nova Zara kolekcija parfema za kosu?

Kolekcija sadrži tri mirisa za kosu od kojih svaki reflektuje određeni deo dana. Prvi u nizu je Dawn: Let’s begin kojim Guido predlaže da otpočnemo dan. Parfem ima fresh aromu sa naznakama limuna koji evocira osećaj optimizma za početak dana. Sledeći u nizu je Dusk: And Then…Parfem je namenjen za sumrak i doba dana kada stvari polako postaju malo riskantnije. Sa svojom šećernom aromom i dodatkom jasmina, ovaj miris ima i drvenastu notu u sebi. U samom imenu tri tačke naglašavaju da se stvari dešavaju nakon nanošenja ovog parfema koji ima seductive dimenziju. Poslednji parfem u nizu je Midnight after everything . Kako ime kaže ovo je miris koji treba nanositi za izlazak. Ovaj parfem ima intenzivniji miris od prethodna dva. Note vanile i maline uvode u večernje sate i vreme za izlazak. Parfemi dolaze u metalik ambalažama u tri boje i podsećaju na novogodišnje ukrase. Osim što se prodaju odvojeno, mogu biti i deo seta. Tako možete isprobati svaki od novih mirisa. Guido prepručuje dva do tri prskanja kako bi se parfem zadržao na kosi, ali količinu treba prilagoditi gustini kose.

Guido X Zara: saradnja koja traje

Ovo nije prvi put da Guido Palau lansira kolekciju za Zaru. Setimo se samo ikoničnog zlatnog gela i laka za kosu. Tada je lice kampanje bila Kaia Gerber. Tom kolekcijom je Zara Beauty uplivala u kategoriju kose, a cela kolekcija je marketirana kao hair makeup. Osim toga početkom godine smo dobili Everything basics kolekciju, a početkom leta smo dolbili proizvode za letnju negu kose u okviru Hair Undone kampanje. Njihova saradnja ukazuje na Zarin plan da uveže modu i lepotu i obezbedi svojim potrošačima po nešto iz svake kategorije.

Foto: Zara.com / Profimedia / Instagram: / @zara /

Učitati još
Zatvori