Da su Riri i Rocky najmoćniji par na sceni – svima je jasno. Kada smo započeli diskusiju o njihovoj modnoj vladavini, nismo ni slutili da će se Asap Rocky pojaviti (i) u Fenty Beauty kampanji i praktično srušiti do sada važeće norme marketinških strategija beauty industrije. Tik pred izlazak Fenty x Puma linije redizajniranih Avanti modela patika, pomislili smo da je Rocky u pesmi Riot najavio njihovu saradnju za sportski brend in question. Ubrzo nas je dočekala vest da je postao kreativni direktor Puma x Formula 1 odeljenja, te smo dobili svojevrsnu potvrdu o dobro protumačenoj liniju iz pesme „new collab’ with my baby mom“. Međutim…
Luxe balm up in my palm,
New collab’ with my baby mom
Međutim, zanemarili smo celokupan kontekst linije koju sada dopunjavamo mišlju „luxe balm up in my palm“ s obzirom na to da je upravo lansirana mini kampanja u kojoj Asap Rocky reklamira ni manje ni više nego Lux Balm in Fenty Beauty linije proizvoda za negu usana. Ovaj sočni balzam za usne dolazi sa ukusom trešnje, a ispunjen je i vitaminom E. Suve usne hidrira dobro poznati shea butter. Iako smo predviđali da će Puma postati takozvani porodični biznih, Rihanna ostaje svačija inspiracija, a ničija lutka i na kraju dana i dalje navija samo za jedan tim – Fenty. A u njenom timu se ovog puta nalazi i Asap Rocky.
Business suits, we the men in charge,
Bottega suits on the business call
U pesmi Riot nalazi se još jedna linija koja je praktično najavila Rockyjevu saradnju sa modnom kućom Bottega Veneta. Prisetimo se i nedavnih paparaco fotografija na kojima Asap Rocky nosi Bottegu head to toe, a pravo te fotografije postale su deo nove kampanje. Ulica odavmo diktira trendove unutar modne industrije, te nas ne čudi što je upravo ovakav vid reklame zadobio pozitivan feedback javnosti. Toliko da je svega nekoliko dana kasnije Bottega isto učinila i sa fotografijama Kendall Jenner.
Foto: Instagram (@asaprocky, @fentybeauty)