Back in your light: Beyoncé je objavila novu kampanju za njen poslednji parfem
Back in your light: Beyoncé je objavila novu kampanju za njen poslednji parfem

Back in your light: Beyoncé je objavila novu
kampanju za njen poslednji parfem

Beyoncé nastavlja da osvaja ne samo muzički, već i beauty svet – ovoga puta sa kampanjom za njen poslednji parfem Cé Lumière. Ovo nije prvi parfem koji Queen B ima u svom asortimanu. Njen prvi miris Heat lansiran je još 2010. godine, a više od deceniju kasnije pevačica je ponovo ušla u beauty vode sa proizvodom Cé Noir. Prethodni parfem je lansiran tokom 2023. godine i njegovo pakovanje je usklađeno sa estetikom Renaissance svetske turneje. Bočica je imala srebrni hromirani izgled i savršeno se slagala uz estetiku koju je Beyoncé negovala tokom te ere. Poslednji miris dolazi kao antipod Cé Noir parfemu, kako u imenu tako i u izgledu. Cé Lumière dolazi u zlatnom pakovanju i predstavlja blistaviju, osvetljenu verziju originala.

Kako izgleda njena nova kampanja?

Tokom vikenda Beyoncé je obradovala svoje fanove kampanjom za Cé Lumière parfem. Iako je proizvod lansiran krajem prethodne godine, tada je popularna pevačica imala misteriozne vizuale koji su išli uz ovaj launch. Sada je na svom Instagram profilu izbacila dve nove objave kako bi promovisala svoj poslednji proizvod. U prvoj ima zlatni ten, a njena odevna kombinacija se sastoji od zlatnog donjeg veša. Na fotografiji drži svoj parfem koji ima potpuno zlatno pakovanje i istu bočicu kao njegov prethodnik. Post je propraćen natpisom Love is the only gold. Nakon toga je postavila i video kampanju u kojoj je cela prekrivena body sprejem u zlatnoj boji, a na sebi nosi top koji podseća na oklop. Beyoncé je još jednom dokazala da zna šta radi jer je novu kampanju izbacila nakon osvojene Grammy nagrade, a pred planiranu letnju turneju.

Inače, Cé Lumière dominantno cvetnog mirisa sa gornjim notama pomorandže i bibera. U srcu mirisa se nalaze note Rabarbara i jasmin, dok bazne note čine mošus i pačuli.

Važnost brendiranja

Pevačica je jedna od onih koji su odavno razumeli važnost slaganja koncepta i estetike u svemu što radi. Dok je tokom Renaissance ere njen zaštitni znak bio srebrna boja, pevačica se pojavljivala u odevnim kombinacijama u tom tonu. A kako smo naveli, njen tadašnji proizvod je došao u pakovanju koje savršeno oslikava tu eru. Sa druge strane, nakon albuma Cowboy Carter Beyoncé je totalno prigrlila vestern estetiku. Kaubojski šeširi, rese i denim on denim autfiti su bili njen zaštitni znak. Sada je pevačica u očigledno u svojoj zlatnoj eri koja se nadovezuje na komcept njenog albuma. Tako se na dodeli Grammy nagrada pojavila u custom-made haljini koju potpisuje Schiaparelli. Ovaj zlatni momenat je imao i elemente bandane koji su se provlačili kroz nju.

Međutim, iako znamo da je Beyoncé mastermind kada se radi o promovisanju njenog brenda, ovoga puta su fanovi sumničavi da se radi o distrakciji od optužbi koja prati njenog supruga.

Foto: Instagram / @beyonce / @beyonceparfums /

Učitati još
Zatvori