Od beauty noviteta do Drakulinog dvorca – vodimo vas na jedinstveno putovanje kroz Transilvaniju
BOO! Dracula is after you!
Septembar je pravo vreme za nove avanture. Pored obnavljanja garderobera i ulaska u malo toplije outfite, makeup lookovi ne mogu ostati isti kao tokom leta. Zato smo početkom jeseni uvek u potrazi za najnovijim trendovima u svetu šminke. Različite palete preuzimaju vođstvo kako se bližimo kraju godine. Septembar je, dakle, vreme za novitete – bilo da su u pitanju fashion, beauty ili travel avanture. Tako su brendovi essence i Catrice, uz domaćina VM2 COSMETICS iz Zagreba, okupili regionalne influensere i vodeće predstavnike medija na ekskluzivnom trodnevnom događaju u srcu Transilvanije u Rumuniji. Glavni događaj je zauzeo mesto unutar zidina legendarnog dvorca grofa Drakule – u zamku Bran. Ovo jedinstveno iskustvo bilo je spoj avanture i zabave uz predstavljanje jesenjih BOOtiful makeup noviteta oba brenda unutar jednog od najpoznatijih dvoraca na svetu.
– First stop: Catrice cosmetics bus –
Pre nego što smo započeli svoje autentično transilvanijsko iskustvo, napravili smo jedan detour. Catrice cosmetics bus je jedno od najestetičnijih prevoznih sredstava koje možete da vidite, a ispunjen je – šminkom. Unutar ovog autobusa gosti su imali priliku da pronađu idealnu nijansu svog pudera. Takođe, da uživaju u raznim beauty aktivnostima poput profesionalnog šminkanja i beskrajno zabavnog fotografisanja.
– Spa & skincare –
Prvo veče započelo je večerom u luksuznom hotelu Kronwell, nakon čega su usledili spa tretmani i opuštanje uz bazen uz skincare proizvode brendova essence i Catrice. Brendirani šlaufi i nenadmašiva spa atmosfera bili su upotpunjeni dobro promišljenim detaljima. Peškiri u bojama ova dva brenda, spomenuti skincare proizvodi, saune i bazeni sa termalnom vodom predstavljali su cherry on top tokom prvog dana putovanja. Dok smo prvo veče posvetili relaksiranju, ono je bilo idealna uvertira za aktivan dan koji je usledio.
– Next stop: Libearty Bear Sanctuary –
Sledećeg jutra, gosti su imali jedinstvenu priliku da posete najveće utočište za mrke medvede na svetu – Libearty Bear Sanctuary. The Millions of Friends Association (AMP) osnovala je 1997. godine Cristina Lapis. Ona je bivša novinarka iz Brašova koja je svoj život posvetila spasavanju i brizi o životinjama. Uz podršku svog supruga Rogera Lapisa, bivšeg počasnog konzula Francuske u Rumuniji, osnovala je jednu od prvih nevladinih organizacija za zaštitu životinja u Rumuniji. Za to vreme, AMP je izgradio snažan tim veterinarskih specijalista, prevozio i brinuo o životinjama, uspevši da spase od patnje i smrti preko 30.000 životinja, većinom pasa lutalica, mačaka, konja, ali i medveda, vukova, lisica i jelena. Na zidovima glavne zgrade utočišta mogu se videti brojne poznate ličnosti koje su doprinele očuvanju ove organizacije, poput Brigitte Bardot.
Tokom posete utočištu, gosti su mogli mnogo toga da nauče o ovim plemenitim životinjama, kao i da ponekog usvoje. Usvajanje medveda može se obaviti i putem Libearty Bear Sanctuary sajta, a na njemu takođe možete pratiti live stream preslatkih životinja čime se pomaže širenje svesti o žaštiti medveda. Upravo su se tom idejom vodili i brendovi essence i Catrice koji su omogućili svim gostima događaja da svaki od njih usvoji po jednu plemenitu životinju. #BOOtiful putovanje započelo je veoma humanom idejom i podizanjem ekološke svesti. Jednom rečju – beartiful.
– Main stop: Zamak grofa Drakule –
Prva asocijacija na Rumuniju upravo jeste Transilvanija i brojni zamkovi čiji je ona domaćin. I to ne bilo koji, već, specifično zamak grofa Drakule. Velika zabava održana poslednje večeri u tajanstvenom zamku Bran krunisala je ovaj trodnevni događaj. Zamak je danas muzej, otvoren za turiste, sa postavkama umetničkih predmeta i nameštaja iz kolekcija kraljice Marije od Edinburga. Popularno je uverenje da je upravo ovaj zamak poslužio Bramu Stokeru prilikom pisanja kultnog romana Drakula.
Atmosfera je u potpunosti bila podređena ideji događaja – srednjovekovna estetika, spooky vibe i kvalitetna šmika – trojac koji je osigurao ultimativni provod. Gosti su uživali u muzici, posebnim vizualnim efektima i prostoru ukrašenom spojem mistike i luksuza, spajajući tradiciju s modernim stilom. Veoma detaljno osmišljene aktivnosti – od makeup kutaka i predstavljanja novih proizvoda oba brenda do posebnih iznenađenja unutar dvorca – osigurale su da događaj ponudi sve što se može očekivati od vodećih makeup brendova.
– It was #BOOtiful! –
Brendovi essence i Catrice još jednom su pokazali svoju kreativnost i sposobnost organizacije događaja koji ne samo da promiču najnovije makeup trendove, već stvaraju iskustva koja nadmašuju tradicionalne promocije i pripremaju događaje za pamćenje. Ovaj će ostati zapamćen kao jedan od najuzbudljivijih makeup događaja godine, a svi gosti su se zaista zabavili i imali #BOOtiful time.
Foto: Journal, Catrice essence PR