CHANEL Beauty (mix) garantuje spremnost za bazen, crveni tepih, spa, trening i avanturu – evo o čemu je reč
Čuveni brend CHANEL, odnosno CHANEL Beauty, spojio je niz proizvoda u i zagantovao spremnost za bazen, crveni tepih, spa, trening i avanturu. Fokus je na zanimljivom pakovanju – koje se odmah našlo na našoj wishlist-i. Reč je o CHANEL Beauty Mix proizvodima za makeup i skincare. Ono što je zanimljivo jeste da su proizvodi spakovani u jednu kesu, nalik na onu za proteinski prah. Saznali smo o kojim proizvodima je reč – predstavljenih kroz ultra-zabavne fotografije i videe.
CHANEL BEAUTY MIX – Workout
Pod sloganom Jedina torba za teretanu koja vam treba, CHANEL Beauty lansirao je prvu u nizu od četiri kampanje u februaru. Naziv beauty mixa bio je WORKOUT. Tada je predstavio mešavinu proizvoda za osveženje posle treninga i postizanje prirodnog sjaja (čak i ako ne stignete u teretanu).
Tako se u pakovanju senf žute boje nalaze, pre svega, revitalizujući serum U-MIST i krema za oči. Takođe, u duhu treniranja, u pakovanju se nalazi i vodootporna maskara, ruž za usne i mist za osveženje.
CHANEL BEAUTY MIX – Spa
Sledeća u nizu kampanja bila je ona pod nazivom SPA. Propagirajući me-time, odnosno važnost provođenja vremena samih sa sobom, CHANEL je sastavio sledeći niz proizvoda.
To su sublimage mist i krema za osnovu kvalitetne nege. Takođe, u ovoj kampanji nalaze se i uvijač za trepavice, te karmin u beloj boji (koji evocira estetiku spa centara). Za momenat relaksacije – kod kuće ili na putu.
CHANEL BEAUTY MIX – Red Carpet
Sledeća u nizu kampanja lansirana je u maju, pod nazivom Red Carpet i sloganom Stari Holivud te zove, ti si zvezda. U ovoj kampanji izdvojen je niz proizvoda koji garantuju glamurozan look dostojan crvenog tepiha. Kao i u prethodnim kampanjama, i u ovoj je osnovni proizvod onaj za negu – tačnije serum.
Ultra Le Teint puder garantuje besprekoran ten, dok je paleta senki za oči LES 4 OMBRES N°226 Tissé Rivoli tu za smokey eye look. Tu su, naravno, maskara i ruž u crvenoj boji. Red Carpet look kompletiran je lakom za nokte (u crvenoj boji, podrazumeva se) i parfemom No 5.
CHANEL BEAUTY MIX – Adventure
Jun je bio u znaku avanture – tačnije, CHANEL Beauty Mix Adventure kampanje. U duhu laganog pakovanja i slogan Don’t overpack, srž ove kampanje čine proizvodi koji imaju višenamensku upotrebu. To su krema sa SPF faktorom i krema za ruke, pre svega. Višenamensku upotrebu ima sjaj za usne i jagodice, N°1 DE CHANEL LIP AND CHEEK BALM N°8 Ardent Brick. Na kraju, tu je osvežavajući miris, CHANEL Chance.
CHANEL BEAUTY MIX – Poolside
Poslednja u nizu ovih zabavnih kampanja jeste ona prava letnja – Poolside. Slogan glasi – Make a splash i fokus je na makeup look-u u veselim bojama inspirisanim letnjim danima. Tako se u paketu nalaze HYDRA BEAUTY krema za okoloočnu regiju, vodootporni ajlajner u nijansi Blue Métal i vodootporna maskara.
Tu je i lak za nokte u plavo-sivoj nijansi Muse, kao i lak u metalik plavoj, Fugueuse nijansi. Ni letnji dani na bazenu ne mogu proći bez parfema, a u ovoj kampanji, izdvojen je beachy miris Paris – Riviera.
Foto: CHANEL Promo / Instagram (@chanel.beauty)