Igramo lokalno: „Dahlia“ slavi vek postojanja, a mi vas upoznajemo sa bogatom istorijom brenda
Igramo lokalno: „Dahlia“ slavi vek postojanja, a mi vas upoznajemo sa bogatom istorijom brenda

Igramo lokalno: „Dahlia“ slavi vek postojanja, a mi vas upoznajemo sa bogatom istorijom brenda

Kada je nega lica i kože u pitanju, danas je imperativ na kvalitetu veći nego ikada ranije. U moru brendova i proizvoda na koje svakodnevno nailazimo među policama drogerija, ovog puta biramo da igramo lokalno. Za brend Dahlia verovatno ste već čuli, s obzirom na njihovu dugu istoriju na domaćem tržištu, no možda niste znali zanimljivosti ove dugogodišnje tradicije.

Vek duga istorija

Počeci kompanije Dahlia sežu čak do 1924. godine, kada njihova priča počinje, no pod nešto drugačijim imenom. Tadašnja „engleska drogerija Union“ bila je smeštena u samom srcu Beograda, a osim što je imala sopstvenu laboratoriju, bavila se i prodajom najpoznatijih svetskih brendova parfema, krema, pudera. Ono što možda niste znali jeste da je upravo drogerija Union u to vreme posedovala licencu engleske kompanije Elizabet Arden – tako da su se čuveni mirsi ovog brenda punili i prodavali u našoj prestonici.

Drogerija Union kasnije je preimenovana u Gradsku laboratoriju, a 60-ih godina dobija ime po kojem je danas znamo – Dahlia. Čuveni jugoslovenski brend Brion, za koji se veruje da je bio izbor barbera Josipa Broza Tita, nastao je pod okriljem kompanije Dahlia.

Jubilej vredan slavlja

Kako bi obeležila sto godina uspešnog poslovanja, kompanija Dahlia preredila je jedinstvenu tematsku izložbu – Dahlia kroz istoriju. Na njoj su izloženi brojni proizvodi koji su obeležili kompaniju kroz decenije proizvodnje. Ovim povodom, Journal je bio u prilici da poseti i fabriku u Zemunu, te na licu mesta sazna o načinima na koje nastaju proizvodi za negu lica i tela najvišeg kvaliteta. U jedinstvenoj laboratoriji Dahlia lab, posetioci su bili u prilici da kreiraju personalizovane kreme za lice, te ponesu jedinstvenu uspomenu sa rođendanskog okupljanja.

Kada se spoje tradicija i najnovije tehnologije

Novi unapređeni portfolio Dahlia kozmetičkih proizvoda za negu predstavljaće spoj snage tradicije i modernih tehnologija. Na taj način, kompanija želi da zadrži efikasnost svojih proizvoda, istovremeno kreirajući sastave i formulacije koje neće štetiti prirod i planeti. Za nas je to još jedan razlog da biramo lokalno. U budućnosti, kompanija Dahlia planira da nastavi sa unapređenjem svojih proizvoda, tako da oni budu zdraviji i osmišljeni sa namerom da unaprede opšte blagostanje, i tako postanu neizostavan deo svakodnevne nege za one koji brinu o svom izgledu i zdravlju. Zahvaljujući kooperaciji sa globalnim brendom Siberian Wellness, domaća kompanija sada ima priliku da iskoristi sve prednosti nove saradnje kako bi se prilagodila modernim zahtevima tržišta i nastavila svoj uspešan put.

Iskazujući zadovoljstvo i ponos, jer nekadašnji gigant obeležava vek trajanja u novom ruhu, gostima su na događaju obratile dame koje stoje ispred kompanija Dahlia i Siberian Wellness.

„Naša misija je da stvaramo efikasne i zdravije kozmetičke proizvode, osmišljene sa namerom da poboljšaju ne samo izgled već i celokupno blagostanje ljudi. Iza nas je vek trajanja Dahlie, takav kredibilitet oslanja se na istraživanja i stvaranja vrednosti koje implementiramo sa ciljem da dobijemo najbolje moguće rezultate“, rekla je Tatjana Germanovna, predsednica kompanije Siberian Wellness.

CEO kompanije Dahlia, Dragana Orlandić, prisutnima je poručila: „Pokazali smo da je sinergija između dve kompanije kroz spoj tradicije sa jedne strane, i tehnologije sa druge, pravi recept za uspeh. Oslanjajući se na najnovije tehnologije i naučna saznanja, naši stručnjaci uveliko rade na novim linijama proizvoda. Posvećeni proizvodnji visokokvalitetnih proizvoda koji korisnicima pružaju različite benefite, imamo jedinstvenu priliku da proširimo ponudu kompanije Dahlia i zadovoljimo potrebe tržišta na višem nivou.“

Foto: Stefan Simonović

Učitati još
Zatvori