![Igramo lokalno: „Dahlia“ slavi vek postojanja, a mi vas upoznajemo sa bogatom istorijom brenda](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2023/06/SSS_2-2-1080x719.jpg)
![Igramo lokalno: „Dahlia“ slavi vek postojanja, a mi vas upoznajemo sa bogatom istorijom brenda](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2023/06/SSS_2-scaled-e1687000043950.jpg)
Kada je nega lica i kože u pitanju, danas je imperativ na kvalitetu veći nego ikada ranije. U moru brendova i proizvoda na koje svakodnevno nailazimo među policama drogerija, ovog puta biramo da igramo lokalno. Za brend Dahlia verovatno ste već čuli, s obzirom na njihovu dugu istoriju na domaćem tržištu, no možda niste znali zanimljivosti ove dugogodišnje tradicije.
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2023/06/SSS_9-1080x719.jpg)
Vek duga istorija
Počeci kompanije Dahlia sežu čak do 1924. godine, kada njihova priča počinje, no pod nešto drugačijim imenom. Tadašnja „engleska drogerija Union“ bila je smeštena u samom srcu Beograda, a osim što je imala sopstvenu laboratoriju, bavila se i prodajom najpoznatijih svetskih brendova parfema, krema, pudera. Ono što možda niste znali jeste da je upravo drogerija Union u to vreme posedovala licencu engleske kompanije Elizabet Arden – tako da su se čuveni mirsi ovog brenda punili i prodavali u našoj prestonici.
Drogerija Union kasnije je preimenovana u Gradsku laboratoriju, a 60-ih godina dobija ime po kojem je danas znamo – Dahlia. Čuveni jugoslovenski brend Brion, za koji se veruje da je bio izbor barbera Josipa Broza Tita, nastao je pod okriljem kompanije Dahlia.
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2023/06/SSS_2-1-1080x719.jpg)
Jubilej vredan slavlja
Kako bi obeležila sto godina uspešnog poslovanja, kompanija Dahlia preredila je jedinstvenu tematsku izložbu – Dahlia kroz istoriju. Na njoj su izloženi brojni proizvodi koji su obeležili kompaniju kroz decenije proizvodnje. Ovim povodom, Journal je bio u prilici da poseti i fabriku u Zemunu, te na licu mesta sazna o načinima na koje nastaju proizvodi za negu lica i tela najvišeg kvaliteta. U jedinstvenoj laboratoriji Dahlia lab, posetioci su bili u prilici da kreiraju personalizovane kreme za lice, te ponesu jedinstvenu uspomenu sa rođendanskog okupljanja.
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2023/06/SSS_36-1080x719.jpg)
Kada se spoje tradicija i najnovije tehnologije
Novi unapređeni portfolio Dahlia kozmetičkih proizvoda za negu predstavljaće spoj snage tradicije i modernih tehnologija. Na taj način, kompanija želi da zadrži efikasnost svojih proizvoda, istovremeno kreirajući sastave i formulacije koje neće štetiti prirod i planeti. Za nas je to još jedan razlog da biramo lokalno. U budućnosti, kompanija Dahlia planira da nastavi sa unapređenjem svojih proizvoda, tako da oni budu zdraviji i osmišljeni sa namerom da unaprede opšte blagostanje, i tako postanu neizostavan deo svakodnevne nege za one koji brinu o svom izgledu i zdravlju. Zahvaljujući kooperaciji sa globalnim brendom Siberian Wellness, domaća kompanija sada ima priliku da iskoristi sve prednosti nove saradnje kako bi se prilagodila modernim zahtevima tržišta i nastavila svoj uspešan put.
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2023/06/SSS_35-1080x719.jpg)
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2023/06/SSS_25-1-1080x719.jpg)
Iskazujući zadovoljstvo i ponos, jer nekadašnji gigant obeležava vek trajanja u novom ruhu, gostima su na događaju obratile dame koje stoje ispred kompanija Dahlia i Siberian Wellness.
„Naša misija je da stvaramo efikasne i zdravije kozmetičke proizvode, osmišljene sa namerom da poboljšaju ne samo izgled već i celokupno blagostanje ljudi. Iza nas je vek trajanja Dahlie, takav kredibilitet oslanja se na istraživanja i stvaranja vrednosti koje implementiramo sa ciljem da dobijemo najbolje moguće rezultate“, rekla je Tatjana Germanovna, predsednica kompanije Siberian Wellness.
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2023/06/SSS_44-1080x719.jpg)
CEO kompanije Dahlia, Dragana Orlandić, prisutnima je poručila: „Pokazali smo da je sinergija između dve kompanije kroz spoj tradicije sa jedne strane, i tehnologije sa druge, pravi recept za uspeh. Oslanjajući se na najnovije tehnologije i naučna saznanja, naši stručnjaci uveliko rade na novim linijama proizvoda. Posvećeni proizvodnji visokokvalitetnih proizvoda koji korisnicima pružaju različite benefite, imamo jedinstvenu priliku da proširimo ponudu kompanije Dahlia i zadovoljimo potrebe tržišta na višem nivou.“
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2023/06/SSS_42-1080x719.jpg)
Foto: Stefan Simonović