Prvi Dior parfem za decu stigao je na tržište, i to u saradnji sa poznatom beauty kućom Maison Francis Kurkdjian. Luksuzni miris u Baby Dior bočici ugledao je svetlost dana u prvoj nedelji novembra, i sada vaše dete može da ima svoju prepoznatljivu mirisnu notu koju može da nosi u vrtić ili predškolsko – little extra ako nas pitate. No, svet luksuza uvek je privlačio široke narodne mase, a marketinški trik spajanja sa jednim od najpoznatijih proizvođača parfema na svetu učinili su svoje, i sada su ovi (neophodni) baby proizvodi postali viralni.
Da li nam je potreban luksuzan parfem za decu?
Sve dok tržište opravdava potražnju za ovakvom vrstom proizvoda – oni će postojati. Precizno se targetira određena ciljna grupa koja sa ushićenjem svojim najmlađim članovima kupuje Dior x Maison Francis Kurkdjian mirisnu notu i to nije za osudu jer – svaka roba ima svog kupca.
Bonne Étoile alcohol-free parfemi dolaze u zelenoj i roze varijanti bočice, puderastog svežeg baby mirisa, bez alergena i sa 98% potpuno prirodnih sastojaka. Nežna formula potpuno je sigurna za korišćenje na dečijoj koži, a mirisna nota nije preterano jaka te ne može da izazove iritaciju bilo kakve vrste.
Proširena kolekcija
Gde je parfem, tu su i ostali dodatni proizvodi za negu u istoj mirisnoj noti. U ponudi su i neutralno baby ulje za kupanje, hranljivo hidratantno mleko za telo, kao i baby micelarna voda za čišćenje dečije kože.
Sve to prati neodoljivo estetična vizuelna kampanja koju čini serija fotografija u pastelnim tonovima, a koje sadrže i neke proizvode iz Dior Maison kolekcije nameštaja i aksesoara za kuću. Luxury mix and match na delu – ko voli nek izvoli. Kako je kreativna direktora Baby Dior sektora na svom Instagramu napisala – Bonne Étoile is born.