Udaljavajući se od uobičajenog puta A-list poznatih ličnosti i dugogodišnjih holivudskih imena, Lancôme je imenovao Emmu Chamberlain za svog najnovijeg i najmlađeg brend ambasadora. Sa 16.2 miliona pratilaca na Instagramu i vernom fan bazom koja godinama unazada pomno prati njene svakodnevne vlogove, dvadesetjednogodišnja YouTube senzacija i modna it girl Emma Chamberlain nesumnjivo je dobar izbor brenda koji pokušava da proširi svoju publiku ka mlađim generacijama i široj pop kulturi.
Sada pored svog brenda Chamberlain Coffe i podkasta Anything Goes, kao i saradnji sa luksuznim modnim brendovima kao što su Cartier i Louis Vuitton, Emma dodaje na svoju beskrajnu listu uspeha titulu najmlađe lice Lancôme brenda.
Kako se kaže lepota na francuskom?
Lancôme i Chamberlain pripremili su u saradnji mini web seriju od četiri epizode na YouTube kanalu brenda, sa kraćim formatima namenjenim za Instagram i TikTok. U seriji zvanoj How do you say beauty in French, Emma posećuje Lancôme kancelarije i istražuje Pariz, sve u njenom prepoznatljivom sirovom stilu editovanja dinamičnih prelaza i minimalnog doterivanja.
U ovom YouTube serijalu, internet zvezda upušta se u razgovore o šminki i brigama za negu kože, ali i ozbiljnim temama poput slici o sebi i o tome kako biti autentična verzija sebe.
„Oduvek sam imala svoju predstavu o lepoti i nisam se projektovala u industriji lepote zbog dualnosti koju pokazujem, mešajući udobnost sa lepo sastavljenim“, kaže Chamberlain u zvaničnoj izjavi. „Zato sam se, kada mi je Lancôme prišao, osećala toliko počašćeno i uzbuđeno što je brend razumeo i cenio ko sam ja.”
Foto: Instagram