H&M Beauty: Koncept koji u fokus stavlja H&M kozmetiku ali i onu koju proizvode drugi brendovi
H&M Beauty: Koncept koji u fokus stavlja H&M kozmetiku ali i onu koju proizvode drugi brendovi

H&M Beauty: Koncept koji u fokus stavlja H&M kozmetiku ali i onu koju proizvode drugi brendovi

Septembar je definitivno modni mesec s obzirom na to da predstavlja poveznicu sa Nedeljama mode širom sveta, ali i onaj koji ove godine možemo nazvati dominacijom H&M brenda. High-street gigant osim toga što je tease-ovao kolaboraciju sa Charli XCX, prezentovao je kolekciju koja čini imperativ stylish jeseni, i organizovao jedan od najikoničnijih događaja u Londonu, sada nas je obradovao i svojom beauty radnjom – nazvanom H&M Beauty.

Šta sve zapravo čini ovaj koncept i zašto niko ne priča o istom, donosimo u nastvaku.

H&M Beauty

Ovo definitivno nije prvi put da se brendovi odeće okreću i beauty grani. U kapitalističkoj trci 21. veka profit je pobednička štafeta, te je vrlo jasno da se za isti apsolutno svi grabe. High-end etikete odavno su proširile svoje biznise kroz beauty svet, kako linijama kozmetike, šminke tako i uz parfeme. Naravno, pored beauty industrije tu su i gastronomske atrakcije, te Zara, Ralph Lauren, Dolce & Gabbana i mnogi drugi poseduju i svoje kafiće.

Zara predstavlja high-street giganta koji je prvi lansirao svoju beauty liniju, i istu integrisao u butike širom sveta. Španski brend poznat je i po svojim parfemima, te se pored pristupačne cene i velikog raspona mirisa pojedinci neretko odlučuju za iste.

Međutim, H&M je sada želeo da beauty igru digne na sledeći nivo. H&M poseduje i svoje beauty proizvode, ali je u svojoj radnji istakao one koje kreiraju i drugi brendovi. Ukoliko ste ikada posetili Harrods koncept, ova matrica poslovanja vam je i više nego poznata. Pored činjenice da H&M poseduje svoju liniju odeće, sada želi da postane i brend koji će biti prva asocijacija na prodaju šminke i kozmetičkih proizvoda. U ovoj radnji imaćete prilike da kupite mnoštvo skincare i makeup proizvoda različitih brendova. Stoga to predstavlja poslovanje nalik na beauty concept store – ali uz H&M potpis.

Prvi H&M Beauty otvoren je u Švedskoj, te se nadamo da će uskoro biti dostupan i u Srbiji.

Foto: Instagram / @hmbeauty /

Učitati još
Zatvori