Kérastase je u Galeriji predstavio novu luksuznu kolekciju za negu kose – otkrivamo sve o tome
Kérastase je u Galeriji predstavio novu luksuznu kolekciju za negu kose – otkrivamo sve o tome

Kérastase je u Galeriji predstavio novu luksuznu kolekciju za negu kose – otkrivamo sve o tome

Kérastase je sa ponosom predstavio Gloss Absolu, revolucionarnu liniju za negu kose dizajnirane da pruži ultimativni sjaj, glatkoću i kontrolu kovrdžanja. Namenjena generaciji Z, koja je uvek u pokretu i teži besprekornoj kosi, ali i svima kojima je sjajna kosa prioritet, Gloss Absolu rešava najčešće probleme sa kosom – masno teme, neukrotive vlasi i beživotan izgled, pružajući nezaboravan luksuzni sjaj. Bili smo na predstavljanju kolekcije u Galeriji Beograd – i prenosimo atmosferu.

Tajna Gloss Absolu linije leži u inovativnoj Hydra-Glazing tehnologiji.

Svaki proizvod nežno oblaže vlasi, hidrirajući ih i zaglađujući kutikulu. Rezultat je glatka, sjajna kosa bez kovrdžanja, koja traje danima. Ključni sastojci, hijaluronska i glikolna kiselina, u kombinaciji sa uljem divlje ruže, deluju sinergijski kako bi pružili optimalne rezultate. Zavodljiv miris, kreiran od strane francuskih parfimera, upotpunjuje iskustvo i ostavlja dugotrajan osećaj luksuza.

Nova Gloss Absolu rutina za negu kose uključuje:

  • Glaze Drops: Lagano ulje za intenzivan sjaj i kontrolu kovrdžanja.
  • Bain Hydra-Glaze: Šampon za nežno čišćenje i hidrataciju.
  • Insta Glaze: Regenerator za zaglađivanje i pojačavanje sjaja.
  • Anti-Frizz Glaze Milk: Sprej za zaštitu od toplote i vlage, koji olakšava stilizovanje.

Glaze Drops uljane kapi su srce i heroj ove linije.

Kultna formula u nastajanju, predodređena je da postane oslonac u rutini kose svake trendi žene. Od neverovatno lagane teksture, koja obavija kosu sjajem, do šarmantnog dizajna, i zavodljivog mirisa divlje ruže upotpunjuje iskustvo i ostavlja dugotrajan osećaj luksuza.

Stvorili smo miris visoke mode koji će pojačati vaše samopouzdanje, zahvaljujući neočekivanoj mešavini ekskluzivnih citrusnih nota i hiperluksuznog cvetnog potpisa – francuski parfimeri.

Rezultati korišćenja nove Gloss Absolu linije su: 4 dana bez kovrdžanja*, lepršava, sjajna kosa*, zavodljiv miris*.

Čarolija Gloss Absolu linije leži u njenoj sposobnosti da trenutno i vidljivo transformiše kosu, bez ikakvog napora. To je ono što naša nova generacija korisnika, opsednutih negom kose, čeka – to je ono što zaslužuju“ – Rosa Carriço, Globalni Predsednik brenda Kérastase.

* Test na potrošačima nakon primene šampona, balzama i ulja, 104 učesnika.

Nova linija je predstavljena u Beogradu.

Na događaju je bilo više od 100 ljubitelja brenda i predstavnika medija, influensera i poznatih ličnosti. Oni su imali priliku da isprobaju nove proizvode linije ali i isprobaju trendi Gloss frizure kreirane od strane najistaknutijih Kérastase frizera.

Nakon događaja, postavka brenda bila je otvorena i za sve goste tržnog centra Galerija.

Gen Z influenserka i pevačica Anna Lazarević je izvela poznate francuske numere i ugostila više od 150 svojih pratilaca. Nova linija je u prodaji u svim frizerskim salonima koji sarađuju sa brendom Kérastase, kao i online prodajnim stranicama istih salona.

Vodeći svetski luksuzni brend profesionalne nege kose

Od 1964. godine, Kérastase gradi svoj uspeh. Brend pruža izuzetne rezultate za kožu glave i kosu kroz vrhunske proizvode i personalizovane tretmane u salonima, sve zasnovano na naučnoj ekspertizi, profesionalnom znanju i intuitivnom razumevanju onoga što ljudi zaista žele od nege kose. Danas je Kérastase prisutan u više od 60 zemalja sa zajednicom od oko 150.000 frizera.

Brend usvaja filozofiju nege koja se proteže dalje od samih proizvoda. To je briga o svim tipovima kose i svim pojedincima, kao i o svetu u kome živimo. Kérastase je posvećen poboljšanju svog uticaja na planetu, koristeći inovacije kako bi smanjio svoj vodeni otisak i sačuvao resurse, stvarajući održiviji put i za frizere i za potrošače. Brend nastavlja da bude pionir u budućnosti nege kose, istovremeno podstičući pozitivne promene i težeći izgradnji raznovrsnije, inkluzivnije i odgovornije budućnosti.

Foto: Kérastase

Učitati još
Zatvori